عاشقان ثارالله در صف نذر خون
عاشقان ثارالله در صف نذر خون

عاشقان ثارالله در صف نذر خون به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان فارس، امروز یکم مرداد ماه برابر با پنجم ماه محرم و در اولین شب استقرار تیم سیار در صحن مطهر شاهچراغ(ع) استقبال اهداکنندگان عزادار سالار شهیدان امام حسین (ع) کاملا مشهود بود. بنابر این گزارش، طی برنامه ریزی های صورت […]

عاشقان ثارالله در صف نذر خون

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان فارس، امروز یکم مرداد ماه برابر با پنجم ماه محرم و در اولین شب استقرار تیم سیار در صحن مطهر شاهچراغ(ع) استقبال اهداکنندگان عزادار سالار شهیدان امام حسین (ع) کاملا مشهود بود.
بنابر این گزارش، طی برنامه ریزی های صورت پذیرفته به منظور آمادگی در خصوص اجرای تیم سیار خونگیری در صحن مطهر شاهچراغ و باغ جنت و همچنین اعزام اتوبوس سیار خونگیری به مساجد و حسینیه ها ، امسال نیز این برنامه با شعار اهدای خون ، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان ، با جدیت تمام صورت پذیرفت.
در اکیپ سیار اهدای خون امشب شاهچراغ(ع) و از اولین ساعات شروع فعالیت و از ۱۹:۳۰ شاهد حضور بسیار گرم اهداکنندگان نوعدوست شیرازی هستیم که با حضور در پویش نذر خون حسینی و با اهدای خون سرخ خویش ، دین خود را در ادامه راه سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و با نیت حمایت از نیازمندان به خون ادا مینمایند .
این برنامه تا شب دهم ماه محرم برابر با ششم مرداد ماه هر شب تا ساعت ۱بامداد اجرا خواهد شد.
روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان فارس ضمن عرض تسلیت این ایام، برای تمامی اهداکنندگان آرزوی سلامتی و تندرستی مینماید.

انتهای پیام/