روستاهای شهرستان شیراز و کارکردهای توسعه و محرومیت زدایی
روستاهای شهرستان شیراز و کارکردهای توسعه و محرومیت زدایی

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز با بررسی مسائل و مشکلات، مسکن روستایی وعمران روستایی در برخی از روستاهای این شهرستان رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی را بررسی کرد و اذعان داشت : این مناطق میزبان شریف ترین اقشار اجتماع است و روستاییان با سکونت در روستا و حفظ جمعیت آن در عمران و آبادانی میهن […]

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز با بررسی مسائل و مشکلات، مسکن روستایی وعمران روستایی در برخی از روستاهای این شهرستان رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی را بررسی کرد و اذعان داشت : این مناطق میزبان شریف ترین اقشار اجتماع است و روستاییان با سکونت در روستا و حفظ جمعیت آن در عمران و آبادانی میهن اسلامی نقش بسزایی دارند.
به گزارش پگاه خبر،  محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شیراز در بازدید از روستای ماصرم علیا از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز که با حضور دهیار واعضای شورای اسلامی این روستا ومهندس جعفری معاون فنی واجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز صورت گرفت ، تداوم عمران و توسعه را از خواست های اصلی روستاییان دانست.
وی همچنین در بازدید از طرح بهسازی واجرای طرح هادی روستای گردخون شیراز اظهار داشت : اجرای طرح هادی وبهسازی معابر روستای گردخون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز درحال اجراست و اعتبار اجرای طرح هادی روستای گردخون ۱۰ هزار میلیون ریال است که از محل اعتباات ملی تامین شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز خاطر نشان کرد : هم اکنون اجرای لایه اساس این روستا توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی شیراز درحال اجراست.
ابراهیمی در ادامه از بهسازی واجرای طرح هادی روستای بنگر دراین شهرستان دیدن کرد و گفت : بهسازی واجرای طرح هادی روستای بنگر از توابع دهستان کهمره سرخی بخش ارژن شهرستان شیراز درحال اجراست ، اعتبار اجرای طرح هادی و بهسازی روستای بنگر ۱۰ هزار میلیون ریال است که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
انتهای پیام/