افتتاح اولین دفتر کانون بسیج فرهنگیان پیشکسوت کشور در شیراز
افتتاح اولین دفتر کانون بسیج فرهنگیان پیشکسوت کشور در شیراز

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در بسیج تخصصی اقشار، با اشاره به راه اندازی دفتر بسیج فرهنگیان بسیجی پیشکسوت استان فارس، گفت: امیدواریم این حرکت ارزشمند استان، الگویی برای تمام کشور باشد و این اقدام معنوی توسعه یابد. به گزارش پگاه خبر، سرهنگ پاسدار میر جاهدی در آئین افتتاح اولین دفتر کانون بسیج فرهنگیان […]

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در بسیج تخصصی اقشار، با اشاره به راه اندازی دفتر بسیج فرهنگیان بسیجی پیشکسوت استان فارس، گفت: امیدواریم این حرکت ارزشمند استان، الگویی برای تمام کشور باشد و این اقدام معنوی توسعه یابد.

به گزارش پگاه خبر، سرهنگ پاسدار میر جاهدی در آئین افتتاح اولین دفتر کانون بسیج فرهنگیان پیشکسوت در محل اداره امور پیشکسوتان استان فارس، اظهار کرد: آموزش و پرورش، مهمترین و بزرگترین دستگاه تربیتی جامعه است لذا همواره شاهد حضور معلمان در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی بوده ایم.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس  در بسیج تخصصی اقشار با اشاره به راه اندازی دفتر بسیج فرهنگیان بسیجی پیشکسوت استان فارس، افزود: امیدواریم این حرکت ارزشمند استان، الگویی برای تمام کشور باشد و این اقدام معنوی توسعه یابد.
جاهدی تصریح کرد: در دوران کرونا از محدود دیدارهایی که رهبر معظم آن را تعطیل نکرد دیدار با معلمان بود و این نشان از اهمیت آموزش و پرورش دارد.
وی ادامه داد: دشمن به اهمیت وجود مراکز تربیتی پی برده است لذا در پاییز گذشته شاهد تمرکز فعالیت دشمن در مدارس بودیم.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان فارس در بسیج تخصصی اقشار، خاطرنشان کرد: هرچند در روزهای اخیر شاهد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم با حیله گری های صهیونیست ها بودیم اما در همان سرزمین ها شاهد مسلمانان شدن بسیاری از غیر مسلمان ها هستیم.
معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش نیز گفت: در برنامه ریزی ها،  چهار رکن اصلی محتوا، مدیریت، نظارت و ارزیابی وجود دارد.لذا برای تاثیر بیشتر این ارکان، عنصر عاطفه را باید اضافه کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین درودی افزود:  اگر پیشکسوتان ایده بدهند و به ارکان نظام تعلیم و تربیت کمک کنند قطعا اهداف آموزش و پرورش بهتر محقق می شود.
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم گفت: بسیج همواره به دنبال ایجاد گفتمان تکریم بین معلمان بوده است‌.
دکتر ایمان ایمانی فر ادامه داد: اولین دفتر بسیج فرهنگیان پیشکسوتان کشور در شیراز افتتاح شد که این نشانگر پیشرو بودن استان فارس است.
خاطر نشان می شود؛ در این آیین ضمن افتتاح دفتر بسیج فرهنگیان پیشکسوت استان فارس، احکام مسئولین برادران و خواهران این دفتر  به آنها اعطا شد.

انتهای پیام/