شفاف سازی خدمات تعاونی باید از محور هوشمند سازی عبور کند
شفاف سازی خدمات تعاونی باید از محور هوشمند سازی عبور کند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در جلسه شورای هماهنگی اتحادیه های استانی گفت: فعالیت بازرگانی سازمان به منظور شفاف سازی باید از محور هوشمند سازی عبورکند. به گزارش پگاه خبر،  سید کاظم موسوی در دومین جلسه شورای هماهنگی اتحادیه استانی که با حضور معاونین سازمان، روسای ادارات ستادی و مدیران عامل اتحادیه های استانی […]

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در جلسه شورای هماهنگی اتحادیه های استانی گفت: فعالیت بازرگانی سازمان به منظور شفاف سازی باید از محور هوشمند سازی عبورکند.
به گزارش پگاه خبر،  سید کاظم موسوی در دومین جلسه شورای هماهنگی اتحادیه استانی که با حضور معاونین سازمان، روسای ادارات ستادی و مدیران عامل اتحادیه های استانی در محل سالن جلسات اتحادیه تعاونی تولید استان فارس برگزار شد بر ارائه برنامه های اجرایی تشکل ها در سال ۱۴۰۲ در راستای خدمات به جامعه روستایی و کشاورزی تاکید کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی باید ظرفیت کارکردها و رویکردهای خود را سیاست های کلان دولت متناسب کند.
وی با بیان اینکه: تعاون سنگر مقدس و ضرورت کشور است خاطر نشان کرد: تعاونی های و تشکل ها نهاد مردمی و خدمات رسان هستند و این دو اصل حوزه تعاونی ها باید همسان و همگون دنبال شود.چرا که عدم توجه به هرکدام از این دو اصل تاثیر منفی بر حوزه دیگر خواهد گذاشت.
این مقام مسئول افزود: نیاز است شبکه نشست های مردمی داشته باشند و تنها به مجامع اکتفا نکنند طوری برنامه ریزی کنید که ایده های مختلف و طرح های مختلف وارد شبکه شود.
سید کاظم موسوی با تاکید براینکه لازمه اعتماد سازی شفاف سازی است خاطرنشان کرد: در کنار دستایبی دقیق بر پایه فن آوری روز باید تلاش کنیم در شبکه تعاون روستایی بیش از پول و نقدینگی به اعتبار و اعتماد سازی بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام/