از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با داشتن سرمایه استقبال میکنیم/۸۵درصد میزان پیشرفت مصوبات دور اول
از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با داشتن سرمایه استقبال میکنیم/۸۵درصد میزان پیشرفت مصوبات دور اول

استاندار فارس از ۸۵درصد میزان پیشرفت مصوبات دور اول خبر داد. به گزارش پگاه خبر  محمدهادی ایمانیه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه هنوز زمان سفر رییس جمهور به فارس قطعی نشده است، گفت: میزان پیشرفت مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان فارس، بیش از ۸۵ درصد است. وی افزود: از سرمایه […]

استاندار فارس از ۸۵درصد میزان پیشرفت مصوبات دور اول خبر داد.
به گزارش پگاه خبر  محمدهادی ایمانیه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه هنوز زمان سفر رییس جمهور به فارس قطعی نشده است، گفت: میزان پیشرفت مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان فارس، بیش از ۸۵ درصد است.
وی افزود: از سرمایه گذاران علاقمند به شرط تامین سرمایه در فارس استقبال میکنیم.
ایمانیه در خصوص بازدید وزیر از  آزادراه شیراز-اصفهان، ابراز داشت: از دیماه سال گذشته تاکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده است که تا اتمام نهایی ۱۰۰۰میلیارد تومان دیگر تامین اعتبار نیاز است.
وی با بیان اینکه از ۱۲سال گذشته تا کنون این حجم اعتبار برای یک پروژه  بی نظیر بوده است، اظهار داشت: هفته اخر شهریور ۶قطعه از ازادراه افتتاح خواهد شد و قطعه ۷ بصورت بزرگراه افتتاح می شود.
مقام عالی دولت در فارس با بیان اینکه فارس جزو استانهای پیشتاز در تسهیلات وام مسکن و تامین زمین مسکن ملی است افزود: متاسفانه مشکل برای تامین زمین شهر شیراز و صدرا است که در حال حاضر طبق بررسی های انجام شده چهل هزار قطعه زمین کم داریم که با رایزنی با محیط زیست، مسئله زمین در شرق صدرا حل خواهد شد.
استاندار فارس ادامه داد:  سود تسهیلات نهضت ملی مسکن که امسال به ۲۳ درصد افزایش یافته بود، با دستور رئیس جمهوری، مجددا به ۱۸ درصد تنزل داده شد و بحث پرداخت اولیه و تعداد اقساط آن نیز برای سه دهک پایین جامعه، در شورای مسکن کشور در دست بررسی است.
ایمانیه از بازگشت بنگاه‌های راکد و نیمه فعال از رکود خبر داد و گفت:  برابر بررسی‌ها، اطلاعات و راست آزمایی‌های انجام شده در گروه رصد، بیش از ٩٠ درصد این بنگاه‌ها منتظر نقدینگی و تسهیلات بانکی هستند و تمام مشکلات شان با سایر بخش‌ها و دستگاه‌های دولتی مرتفع شده است.
وی در خصوص ابیاری مزارع با پساب تصفیه خانه ها، اضافه کرد: پساب تصفیه خانه‌ها برای آبیاری درختان مثمر و محصولات زارعی و جالیزی ممنوع بوده و تنها برای درختان غیرمثمر و جنگل کاری قابلیت استفاده دارد.
استاندار فارس در رابطه با افت فشار آب طی چند روز اخیر در شیراز نیز عنوان داشت: متاسفانه این مشکل به دلیل مشکل در آبرسانی خط دوم سد درودزن بود که روز جمعه با افتتاح خط دوم آب وارد منابع شده و مشکل برطرف شده است.
مقام‌عالی دولت در خصوص عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی شیرازگفت: کتابخانه مرکزی، فاز طراحی آن به اتمام رسیده و در نیمه نخست مردادماه امسال آغاز به کار خواهد کرد.
انتهای پیام/
زرین‌کلاه