پیرامون توسعه خدمات جراحی قلب در فارس، هم اندیشی شد
پیرامون توسعه خدمات جراحی قلب در فارس، هم اندیشی شد

در نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اعضای بورد جراحی قلب کشور، راهکارهای ارتقا و توسعه خدمات جراحی قلب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد. به گزارش پگاه خبر، رئیس دانشگاه در دیدار با اعضای بورد جراحی قلب کشور، جراحی قلب را عرصه ای مهم در خدمات […]

در نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اعضای بورد جراحی قلب کشور، راهکارهای ارتقا و توسعه خدمات جراحی قلب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

به گزارش پگاه خبر، رئیس دانشگاه در دیدار با اعضای بورد جراحی قلب کشور، جراحی قلب را عرصه ای مهم در خدمات پزشکی برشمرد که می تواند از توسعه روافزونی برخوردار بوده و جایگاه آن تقویت شود.

دکتر «سید وحید حسینی» فعالیت در عرصه علمی را توفیقی برای خدمت به مردم دانست و افزود: تلاش ها باید به گونه ای باشد که باعث بهبود مسایل و تسهیل مسیر توسعه کشور شود؛ باید انگیزه تلاش و خدمت را در جوانان و اساتید ارتقاء دهیم و به گونه ای عمل کنیم که برای جامعه مفید واقع شود.

او با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همه با علاقه کار می کنند، ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارها نه به صورت فردی، بلکه به شکل گروهی انجام می شود و همه ارکان مجموعه، حامی و همراه هم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست هم اندیشی، با اشاره به موفقیت های دانشگاه در سالیان گذشته اظهار امیدواری کرد با ارتقاء و توسعه حوزه جراحی قلب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بتوانیم به بیماران و مراجعان از فارس و سایر استان های جنوب کشور، خدمات رسانی شایسته ای داشته باشیم.
این نشست با ارایه راهکارهایی از سوی حاضران در زمینه توسعه توانمندی ها و خدمات حوزه جراحی قلب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراه بود.

انتهای پیام/