نفرات برتر مسابقات کشتی دانش آموزان فارس مشخص شدند
نفرات برتر مسابقات کشتی دانش آموزان فارس مشخص شدند

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش اموزان فارس با قهرمانی تیم های اموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و مرودشت پایان یافت. به گزارش پگاه خبر، سید کاظم حسینی گفت: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان استان فارس با حضور ۱۷ […]

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش اموزان فارس با قهرمانی تیم های اموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و مرودشت پایان یافت.

به گزارش پگاه خبر، سید کاظم حسینی گفت: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان استان فارس با حضور ۱۷ تیم و ۱۰۴ کشتی گیر در رشته فرنگی و ۲۱ تیم و ۱۶۹ کشتی گیر در رشته آزاد طی دو روز در سالن ورزشی امام علی (ع) ناحیه چهار شیراز برگزار شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس ابرلز داشت: در این دوره ازرقابت ها، ۲۳۷ کشتی گیر از مدارس سراسر استان حضور داشتند که پس از انجام ۲۸۰ کشتی، قهرمانان رشته های فرنگی و آزاد شناخته شدند.

حسینی گفت:در کشتی فرنگی، تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه ۱ شیراز با ۱۶۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با ۱۵۶ امتیاز به مقام دوم‌ وتیم های تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز و داراب به ترتیب با ۱۲۵ امتیاز و ۱۰۴ امتیاز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در کشتی آزاد نیز تیم دانش اموزان اموزش و پرورش مرودشت با۱۵۸امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه ۱ شیراز با ۱۳۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم های تیمهای دانش اموزان اموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با ۱۲۷ امتیاز وآباده با ۱۱۵ امتیاز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

حسینی گفت: دانش آموزان کشتی گیر؛بنیامین رستگار از ناحیه ۱ در وزن ۳۸ کیلوگرم، محمد حسین حسن‌پور از پاسارگاد در وزن۴۱کیلوگرم، ابوالفضل قجری قرجلو از ناحیه ۱شیراز دروزن ۴۴کیلوگرم، امیر محمد موسایی از ناحیه ۴، در وزن ۴۸ کیلوگرم، امیر محمد شیرزاد از ناحیه۳ در وزن ۵۲ کیلوگرم، حبیب رنجبر از داراب در وزن ۵۷ کیلوگرم، اهورا نوروزی از ناحیه سه در وزن ۶۲ کیلو گرم،محمد مهدی بهروزی از پاسارگاد در وزن ۶۸ کیلوگرم، کیارش هوشمندی از ناحیه ۲، در وزن ۷۵ کیلوگرم و آرمان زارع از ناحیه ۱ شیراز در ۸۵ کیلوگرم، توانستند با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی در در رشته فرنگی را از آن خود کنند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس همچنین عنوان داشت: در رشته کشتی آزاد نیز دانش آموزان؛ امیرحسین لطفی از مرودشت در وزن ۳۸ کیلوگرم، محمد حسین مهدوی ازناحیه ۴ شیراز در وزن ۴۱ کیلوگرم، حجت دولتخواه از ناحیه ۳ در وزن ۴۴ کیلوگرم، امیرحسین زارع از مرودشت در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرش امجدی از فسا در وزن ۵۲ کیلوگرم، مهدی کاظمی از آباده در وزن ۵۷ کیلوگرم، شهروز کسایی پور از آباده در وزن ۶۲ کیلوگرم، امیر محمد بازوبندی از مرودشت در وزن ۶۸ کیلو گرم، امیرعلی بازوبندی از مرودشت در وزن ۷۵ کیلوگرم و امیرعلی ایزدی از ناحیه ۱ شیراز در وزن ۸۵ کیلوگرم، توانستند رتبه های نخست و عنوان قهرمانی را کسب کنند.

حسینی افزود: در کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب کیارش هوشمند از ناحیه دو شیراز و امیر علی ایزدی از ناحیه یک شیراز به عنوان فنی ترین کشتی گیر و محمد حسین مرادی از داراب و مهدی بهروزی از پاسارگاد به‌عنوان کشتی گیر با اخلاق انتخاب شدند.

حسینی ادامه داد: تیم های منتخب کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزی استان فارس دهم مردادماه به مسابقات کشوری به میزبانی استان کرمان اعزام خواهند شد.

بنابراین گزارش، در مراسم اختتامیه این مسابقات، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس، جمعی از پیشکسوتان، مربیان تیم ملی و دیگر مسئولین به نفرات و تیم های برتر جام، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/