اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی جهش مسکن در شیراز
اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی جهش مسکن در شیراز

استاندار فارس از موافقت وزیر راه و شهرسازی، به منظور اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در یکی از مناطق شهر شیراز برای استفاده طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکترمحمدهادی ایمانیه، با اشاره به سفر روز گذشته بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان […]

استاندار فارس از موافقت وزیر راه و شهرسازی، به منظور اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در یکی از مناطق شهر شیراز برای استفاده طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکترمحمدهادی ایمانیه، با اشاره به سفر روز گذشته بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی با توجه به کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی نقاط استان از جمله شیراز، با تخصیص زمین مذکور موافقت کرد.
وی ادامه داد: این زمین قطعا می تواند مساله و مشکل کمبود زمین هزاران متقاضی نهضت ملی مسکن را مرتفع کند.
تعیین تکلیف آزادراه شیراز – اصفهان
استاندار فارس، مهمترین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی را تعیین تکلیف آزادراه شیراز – اصفهان دانست و گفت: در جریان بازدید از این پروژه، وزیر راه و شهرسازی قول داد که تا پایان شهریور امسال ۶ قطعه اول این پروژه به بهره برداری برسد و قطعه هفت نیز حتی المقدور به عنوان بزرگراه مورد بهره برداری قرار گیرد.
دکتر ایمانیه افزود: همچنین در خصوص محور کمربندی شهر شیراز هم با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که ظرف یکی دو هفته آینده یک طرح جامع از جانب استان به وزارت راه و شهرسازی ارائه دهیم تا در سفر دوم دولت گنجانده شود.
وی ادامه داد: امیدواریم این اقدام کمک کند که مشکل این محور پرحادثه که سالانه تعداد زیادی در آن کشته و مصدوم می شوند حل شود.
انتهای پیام/