تحقق رشد تولید با رعایت استانداردها صورت می گیرد
تحقق رشد تولید با رعایت استانداردها صورت می گیرد

  مدیر کل استاندارد فارس گفت: تحقق رشد تولید با رعایت استانداردها صورت می گیرد و برای اجرای استانداردها نیز، نیاز به اعتماد مصرف کننده و تولیدکننده به حمایت قانونی استاندارد می باشد. به گزارش پگاه خبر به نقل از  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان فارس، رزمجو  در راستای بررسی مسائل، مشکلات و پاسخگویی […]

 

مدیر کل استاندارد فارس گفت: تحقق رشد تولید با رعایت استانداردها صورت می گیرد و برای اجرای استانداردها نیز، نیاز به اعتماد مصرف کننده و تولیدکننده به حمایت قانونی استاندارد می باشد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان فارس، رزمجو  در راستای بررسی مسائل، مشکلات و پاسخگویی به سئوالات و چالش های تولیدکنندگان لوله های پلیمری استان در نشست با اعضای انجمن صنفی ابراز داشت: این مهم جز با قاطعیت استاندارد برای ورود به بازارهای عرضه و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای بی کیفیت و غیر استاندارد محقق نمی شود.

وی افزود: همکاری مشترک فی مابین جهت جلوگیری از تولیدات نامرغوب و غیر استاندارد توسط تولید کنندگان و بررسی راههای تعامل بیشتر می تواند در این راه به ما کمک کند.

مدیر کل استاندارد فارس نقش اساسی همکاری انجمن ها جهت دستیابی موثرتر به اهداف را غیر قابل انکار عنوان کردند و آمادگی اداره کل استاندارد فارس را برای تداوم جلسات در راستای حصول به نتایج مورد نظر اعلام نمودند.

انتهای پیام/

زرین کلاه