فراخوان اولین مسابقه بزرگ نقاشی توانمندی افراد نابینا و کم بینا
فراخوان اولین مسابقه بزرگ نقاشی توانمندی افراد نابینا و کم بینا

  رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: اولین مسابقه بزرگ نقاشی توانمندی افراد نابینا و کم بینا به مناسبت هفته بهزیستی در فارس برگزار می شود. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، محمدرضا […]

 

رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: اولین مسابقه بزرگ نقاشی توانمندی افراد نابینا و کم بینا به مناسبت هفته بهزیستی در فارس برگزار می شود.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، محمدرضا جعفری ابراز داشت: باید ظرفیت ها و توانمندی نابینایان باور شود و از هر ابزاری برای نشان دادن توانمندی های ایشان و خود باوری این عزیزان استفاده می کنیم .

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه اظهار داشت: همزمان با هفته بهزیستی و معرفی توانمندی و مشکلات افراد نابینا و کم بینا با هدف گذاری لازم، اولین دوره مسابقه نقاشی برای عموم مردم را برگزار می نماییم.

جعفری ادامه داد: گروه سنی ۳ تا ۱۸ سال را با توجه به آشنایی و فرهنگ سازی فرزندان ایران زمین هدف گذاری کردیم .
رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس افزود: شرکت کنندگان بایست یک اثر را به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند و آثار بعد از داوری بصورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اعلام خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر، متقاضیان می توانند آثار خود تا تاریخ ۳۱ تیرماه به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

انتهای پیام/

زرین کلاه