۱۹ هزار و ۷۰۹ مورد بازدید در ۳ ماهه نخست سال از اماکن عمومی انجام شد
۱۹ هزار و ۷۰۹ مورد بازدید در ۳ ماهه نخست سال از اماکن عمومی انجام شد

در سه ماهه فصل بهار ۱۴۰۲ از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، نوزده هزار و ۷۰۹ بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، رئیس مرکز با اعلام این خبر گفت: […]

در سه ماهه فصل بهار ۱۴۰۲ از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، نوزده هزار و ۷۰۹ بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، رئیس مرکز با اعلام این خبر گفت: از این بازرسی ها ۲۲۸ مرکز متخلف به دادگاه معرفی شده که در پی آن ۲۵ مرکز و اماکن متخلف با دستور مقام قضایی تعطیل شده است؛ همچنین در این بازدیدها دو هزار و ۵۴ اخطاریه بهداشتی برای مراکز و اماکن متخلف صادر شده است.

دکتر «علیرضا شریعتی» بیان کرد: در بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط در بازه زمانی سه ماهه نخست سال دو هزار و ۷۸۹ کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد نیز کشف و معدوم شد.

او هدف از انجام این بازدیدها را بهبود وضعیت بهداشت محیط، به ویژه رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی و کاهش نواقص در اصناف در راستای فراهم کردن شرایط و محیط سالم عنوان و اضافه کرد: ایمنی، بهداشت و کیفیت مواد غذایی از اولویت های مورد توجه مجموعه سلامت است و لازم است همه صنوف در راستای این هدف با بازرسان بهداشتی همکاری کنند.

انتهای پیام/

زرین کلاه