آیین نامه حمایت از زنجیره های ارزش در فارس تدوین شود
آیین نامه حمایت از زنجیره های ارزش در فارس تدوین شود

استاندار فارس ضمن اینکه شهرستان ها و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا حداقل یک زنجیره ارزش معرفی نمایند، گفت:آیین نامه حمایت از زنجیره ارزش در فارس با همکاری دستگاه‌های مسئول تدوین و بسته حمایتی ویژه ایشان مشخص شود. به گزارش پگاه خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه بررسی راه‌های ایجاد زنجیره‌های ارزش که […]

استاندار فارس ضمن اینکه شهرستان ها و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا حداقل یک زنجیره ارزش معرفی نمایند، گفت:آیین نامه حمایت از زنجیره ارزش در فارس با همکاری دستگاه‌های مسئول تدوین و بسته حمایتی ویژه ایشان مشخص شود.

به گزارش پگاه خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه بررسی راه‌های ایجاد زنجیره‌های ارزش که در شیراز برگزار شد، از نوع نگاه کلان کشور و حاکمیت مبنی بر ایجاد زنجیره‌های ارزش خبر داد و خواستار حمایت از پژوهش‌ها و مقالات مرتبط در این زمینه شد و افزود: نشریه‌هایی که در برخی سازمان‌ها منتشر می‌شوند کما فی السابق ادامه یابند و تمامی حوزه‌های مربوط با زنجیره‌های ارزش را در برگیرند.
 استاندار فارس ادامه داد: شهرستان ها و سازمان‌های اجرایی می‌بایست حداقل یک زنجیره ارزش تعریف و ارائه دهند؛شهرستان‌ ها می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند.
وی بر ضرورت تدوین آیین نامه جامع حمایت از زنجیره‌های ارزش استان تاکید کرد و گفت: آیین نامه حمایت از زنجیره ارزش در فارس، با همکاری دستگاه‌های مسئول تدوین و بسته حمایتی ویژه ایشان مشخص شود.
 دکتر ایمانیه تصریح کرد: به سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایعی که متقاضی حمایت هستند در جهت ایجاد زنجیره ارزش مشورت ارائه شود.
 وی بر ضرورت ایجاد انگیزه در این زنجیره‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: زنجیره های ارزش با برندسازی ایجاد انگیزه می کنند؛ هر چیزی که در این زنجیره جای می‌گیرد با همین برند و همین نام در بازار هدف ارائه شود.
نماینده ارشد دولت در فارس به تعاریف انجام شده مبنی بر ایجاد زنجیره‌های ارزش نیز اشاره کرد و افزود: زنجیره‌های ارزش می‌بایست دسته‌بندی و اولویت بندی شود شاخص‌هایی تدوین و پس از وزن‌دهی و امتیاز دهی زنجیره‌ها اولویت بندی گردند.
 وی خطاب به سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تعدادی از بسته‌های سرمایه‌گذاری برای تکمیل زنجیره‌های ارزش مهیا شود.
 استاندار فارس بر ضرورت ایجاد دبیرخانه زنجیره‌های ارزش تاکید کرد و گفت: کارنامه فعالیت امور اقتصادی و کارگروه ایجاد زنجیره‌های ارزش، عملکردها و نتیجه های نهایی آنهاست.
انتهای پیام/