۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش مدارس اختصاص یافت
۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش مدارس اختصاص یافت

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش مدارس اختصاص یافته است. که بخشی از آن صرف تجهیزات و بخش دیگر در راستای برگزاری این مسابقات ورزشی هزینه می شود. به گزارش پگاه خبر، حمیدرضا خان محمدی در […]

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش مدارس اختصاص یافته است. که بخشی از آن صرف تجهیزات و بخش دیگر در راستای برگزاری این مسابقات ورزشی هزینه می شود.

به گزارش پگاه خبر، حمیدرضا خان محمدی در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در رشته های والیبال و بسکتبال بانوان در مجموعه ورزشی بعثت شیراز، اظهار کرد: بعد از وقفه ای سیزده ساله، به همت دولت مردمی سیزدهم مسابقات ورزشی فرهنگیان برای دومین سال متوالی برگزار می شود.

مسوول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی کشور افزود: در این رویداد ورزشی معلمان علاوه بر رقابت با یکدیگر در جلسات هم اندیشی مشارکت می کنند و با شور و نشاط به مدارس بر می گردند.

خان محمدی تصریح کرد: معلمان به عنوان پدیده‌ های امید آفرین و راهبردی ترین عناصر نظام تعلیم و تربیت انرژی خود را در مسابقات ورزشی در تابستان، تجمیع می کنند و در سال تحصیلی به دانش آموزان منتقل خواهند کرد.

وی ادامه داد: آنچه دارای اهمیت است تربیت همه جانبه، خصوصاً توجه به ساحت زیستی بدنی است چون این ساحت نشاط آور است و نشاط موجب افزایش میزان یادگیری در دانش آموزان نیز خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبارات خوبی را در حوزه عمرانی تخصیص داده ایم و حسب دستور رییس جمهور محترم پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار داده ایم.

وی اضافه کرد؛ بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش مدارس اختصاص یافته است. که بخشی از آن صرف تجهیزات و بخش دیگر در راستای برگزاری این مسابقات ورزشی هزینه می شود.

خان محمدی گفت:چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند پدیده های نشاط آفرین مبتنی بر ایمان می تواند به دانش آموزان منتقل شود و دانش آموزان از معلمان ورزشکار خود الگو برداری کنند .

وی افزود: معلم که خود ورزشکار نباشد نمی تواند در ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان موثر باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: رسانه های معاند این شور و نشاط و انرژی فرهنگیان را نمی بینند اما اگر کوچکترین اشتباهی در آموزش و پرورش پیش بیاید به شدت برجسته می شود.

انتهای پیام/