کاهش حوادث رانندگی با قانونمندی محقق می شود
کاهش حوادث رانندگی با قانونمندی محقق می شود

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمار بالای حوادث رانندگی، گفت: کاهش حوادث رانندگی و آسیب های ناشی از آن با قانونمندی و قانونمداری محقق می شود. به گزارش پگاه خبر، سردار “یوسف ملک زاده” در همایش موتورسیکلت سواران قانونمند که به همت معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس و در مجتمع طلائیه شیراز […]

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمار بالای حوادث رانندگی، گفت: کاهش حوادث رانندگی و آسیب های ناشی از آن با قانونمندی و قانونمداری محقق می شود.
به گزارش پگاه خبر، سردار “یوسف ملک زاده” در همایش موتورسیکلت سواران قانونمند که به همت معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس و در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه حوادث رانندگی آثار زیانبار فراوانی را در جامعه به دنبال دارد و پلیس همواره به دنبال آن است تا با انجام اقدامات لازم این حوادث کاهش یابد.
وی تصریح کرد: همه دستگاه های مربوطه باید با مجموعه پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا بتوان از ظرفیت های موجود استفاده و حوادث رانندگی را به حداقل رساند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نقش انسان را در حوادث رانندگی مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: استفاده از کلاه ایمنی و سرعت مجاز از جمله نکات مهمی است که موتورسیکلت سواران باید به صورت ویژه به آن ها توجه لازم را داشته باشند.
نقش رسانه ها درکاهش حوادث رانندگی مهم است
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در این همایش گفت: همه دستگاه های مربوطه در راستای کاهش حوادث رانندگی مسئول هستند و در این میان نقش رسانه ها در جهت آموزش و بالا بردن آگاهی شهروندان بسیار مهم و حائز اهمیت است.
سرهنگ “محمد عبادی نژاد” افزود: همه تلاش و کوشش دستگاه های مربوطه از جمله مجموعه انتظامی این است که سوانح رانندگی و به تبع آن آسیب های ناشی از این حوادث کاهش یابد.
وی گفت: در هر صورت پلیس موظف به اجرای قانون است و با تخلفات و حوادث رانندگی برابر با قانون و به شدت برخورد می کند.
شایان ذکر است، در بخشی از این همایش سرگرد “مباشری” کارشناس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس پیرامون مقررات راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیکی مطالب آموزشی برای حاضران ارائه داد.

انتهای پیام/