عزم جدی استاندار فارس برای افزایش حقوق پرسنل وزارت کشور
عزم جدی استاندار فارس برای افزایش حقوق پرسنل وزارت کشور

استاندار فارس در جریان سفر به تهران افزایش حقوق پرسنل زیرمجموعه وزارت کشور را در دستور کار قرار داد. وی در دیدار جداگانه ای با وزیر جهادکشاورزی، مسیرهای متنوعی را برای توسعه و گسترش کشاورزی، دامداری و دامپروری استان ترسیم کرد. به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمد هادی ایمانیه که در نشست هفته قبل هیئت […]

استاندار فارس در جریان سفر به تهران افزایش حقوق پرسنل زیرمجموعه وزارت کشور را در دستور کار قرار داد. وی در دیدار جداگانه ای با وزیر جهادکشاورزی، مسیرهای متنوعی را برای توسعه و گسترش کشاورزی، دامداری و دامپروری استان ترسیم کرد.

به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمد هادی ایمانیه که در نشست هفته قبل هیئت دولت با استانداران سراسر کشور خواستار بررسی و افزایش حقوق پرسنل وزارت کشور شده بود، روز دوشنبه، به همراه سه تن از استانداران دیگر، در جلسه‌ای که با حضور روسای سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه در دفتر وزیر کشور و با حضور ایشان تشکیل شده بود به این موضوع پرداخت و با ارائه مستندات و دلایل منطقی، افزایش حقوق این افراد را خواستار شد.
استاندار فارس در پایان این نشست، با اشاره بر اینکه حقوق پرسنل وزارت کشور، کمتر از متوسط سایر سازمان‌هاست، اظهار داشت: در این جلسه تلاش کردیم به صورت منطقی، دلایل ضرورت افزایش حقوق پرسنل زیرمجموعه وزارت کشور را طرح کنیم؛ خوشبختانه در پایان این جلسه شاهد امضای صورت جلسه‌ای بودیم که پس از تایید آن در شورای عالی حقوق و دستمزد اجرایی خواهد شد و با عملیاتی شدن این مصوبات تا حدودی توقع به حق پرسنل وزارت کشور محقق می‌شود.
وی همچنین از نگاه مثبت روسای سازمان برنامه و بودجه و سازمان اموراستخدامی و پیگیری جدید وزیر کشور تشکر کرد.

امضای اسناد همکاری با سفر وزیر جهادکشاوری به فارس

دکتر ایمانیه در ادامه سفر خود به پایتخت، دیدار جداگانه ای نیز با وزیر جهاد کشاورزی داشت.
استاندار فارس در پایان این دیدار از سفر قریب‌الوقوع دکتر محمدعلی نیکبخت به استان فارس خبر داد و گفت: برنامه‌های پیشنهادی کوتاه مدت، دراز مدت و میان مدتی برای حوزه کشاورزی، دامداری، باغداری و مرغداری استان و سایر حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه از جمله منابع طبیعی، امور اراضی و عشایر در دست تدوین داریم؛ امیدواریم با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان این برنامه‌ها در قالب اسناد همکاری به امضا برسد و گام مهمی برای توسعه مجموعه جهاد کشاورزی فارس برداشته شود.
دکتر ایمانیه همچنین از اعلام موافقت وزیر جهاد کشاورزی به منظور حمایت از توسعه گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی در فارس و حمایت از تحقیقات مشترک دانشگاه شیراز و حوزه جهاد کشاورزی استان خبر داد.

انتهای پیام/