اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها جهت رفاه شهروندان/ نوبت شب در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس الزامی است
اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها جهت رفاه شهروندان/ نوبت شب در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس الزامی است

  رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در دومین بازدید شبانه پروژه‌های عمرانی بر اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها جهت رفاه شهروندان و الزام نوبت شب در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس تأکید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ مدیریت شهری در دومین بازدید شبانه پروژه‌ عمرانی از پروژه‌های احمد بن موسی(ع)- نواب صفوی- […]

 


رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در دومین بازدید شبانه پروژه‌های عمرانی بر اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها جهت رفاه شهروندان و الزام نوبت شب در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس تأکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ مدیریت شهری در دومین بازدید شبانه پروژه‌ عمرانی از پروژه‌های احمد بن موسی(ع)- نواب صفوی- کمربندی، زیرگذر گویم و بزرگراه ۵۵متری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها جهت رفاه شهروندان و الزام نوبت شب در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس تأکید کرد.
اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها جهت رفاه شهروندان
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه زیرگذر گویم اظهار کرد: این پروژه‌ در کلیه ساعات شبانه‌روز با تمام توان توسط پیمانکار و نیروی کار در حال اجرا و فعالیت است.
مهدی طاهری گفت: پروژه زیرگذر گویم به طول ۱٫۶ کیلومتر و بالغ‌بر ۳۵ هزار مترمکعب بتن و ۸ هزار تن فولاد، از پروژه‌های بسیار سنگین بوده که طی ۲۴ ماه باید به اتمام برسد.
او بیان کرد: از مشکلات بزرگ در اجرای این پروژه، جابجایی تأسیسات زیرزمینی شهری، بین‌شهری و بین استانی در این محور تاسیساتی نظیر خط گاز، فیبر نوری، آب و دیگر تأسیسات است و پیش‌بینی می‌شود بعد ازاین جابجایی، سرعت اجرای پروژه شتاب گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تقدیر از مردم شهرک گویم به دلیل صبوری در برابر اجرای پروژه اظهار امیدواری کرد: این پروژه زودتر از موعد مقرر به اتمام و ترافیک محور گویم که شریان اصلی ارتباطی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و محور شمال غرب به غرب شیراز بوده، به پایان برسد و شهروندان هر چه زودتر از پروژه‌ها استفاده کنند؛ چراکه بهره‌برداری زودتر از این زیرگذر، رفاه و رضایتمندی مردم به‌عنوان مهم‌ترین هدف مدیریت شهری را به دنبال دارد.
پروژه زیرگذر گویم به‌صورت سه نوبت و شبانه‌روزی در حال اجراست
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این بازدید شبانه عمرانی از پروژه زیرگذر گویم گفت: پروژه زیرگذر گویم از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار است و با توجه به ترافیک سنگینی که در محور شیراز- گویم – سپیدان وجود دارد، این عملیات در ۳ نوبت به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است.
بنا به اظهار محمدحسن اسدی؛ اقداماتی که کمترین مزاحمت برای ساکنین شهرک گویم ایجاد می‌کند را در ساعات شبانه و مابقی در طول روز توسط پیمانکار و نیروهای اجرایی انجام می‌شود.
او افزود: عملیات بتن‌ریزی بر روی سقف پروژه به‌صورت شبانه با حجم ۲۵۰ مترمکعب در هر شب در حال انجام است.
در ادامه دومین بازدید شبانه از پروژه‌های بزرگ و تأثیرگذار و بزرگ‌مقیاس در کمربندی جنوب شیراز، از (پروژه احمد بن موسی(ع)- نواب صفوی-کمربندی) و در ادامه پروژه ۵۵ متری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بازدید شد.
اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها با هدف رضایت‌مندی مردم در اولویت امور مدیریت شهری است
شهردار شیراز در این بخش از بازدید شبانه با تأکید بر الزام پیمانکاران و نیروهای اجرایی پروژه در اجرای نوبت شب بیان کرد: اتمام زودتر از موعد پروژه‌ها با هدف رضایت‌مندی مردم در اولویت امور مدیریت شهری است و امیدواریم با رکوردی موفقیت‌آمیز، موجبات آسایش و رفاه شهروندان را فراهم کنیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز در خصوص مشخصات پروژه بزرگراه ۵۵ متری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: این پروژه به طول ۸ کیلومتر در مجاورت شهرک حافظ و آفرینش واقع شده است که طی ۲ ماه گذشته بخشی از فاز اول آن اجرا و در حال حاضر در بخش دوم فاز اول از کیلومتر یک تا ۲٫۷ کلیه ماشین‌آلات و عوامل اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در حال انجام فعالیت هستند.
اسدی با بیان هدف اجرای این پروژه، کمک به کنترل ترافیک غرب و شمال غرب شیراز بیان کرد: این بزرگراه یک مسیر اصلی و شریانی است که از بزرگراه آیت الله حسینی الهاشمی آغاز شده و در ادامه به سمت جنوب شهرک گلستان و شهرک گویم متصل می شود.
شهردار شیراز با اشاره به مشکلات اجرای مسیر این پروژه گفت: تملک‌های بسیار زیاد، ترانشه‌برداری و خاک‌برداری با حجم بالا از مشکلات این پروژه بود که اهالی و مالکین همکاری لازم و بسیار خوبی را با شهرداری داشتند و امید است از کیلومتر یک تا ۲٫۷ که محل اتصال به بلوار آفرینش است تا دهه فجر سال ۱۴۰۲ به اتمام و تقدیم مردم شهر شیراز شود.
انتهای پیام/