ضرورت نیازسنجی و اولویت بندی در برپایی هرچه بهتر اردوهای جهادی
ضرورت نیازسنجی و اولویت بندی در برپایی هرچه بهتر اردوهای جهادی

  با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، راهکارهای توسعه خدمات در اردوهای جهادی حوزه سلامت استان، بررسی شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، برپایی هر چه بهتر […]

 

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، راهکارهای توسعه خدمات در اردوهای جهادی حوزه سلامت استان، بررسی شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، برپایی هر چه بهتر اردوهای جهادی در سطح استان فارس با نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار استان را یک ضرورت خواند.

دکتر «سید وحید حسینی» برپایی اردوهای جهادی را خدمتی مقدس دانست و با اشاره به تداوم برگزاری این برنامه در طول سال و در مناطق مختلف استان، اثربخشی برنامه های برگزار شده را مطلوب ارزیابی کرد.

او توسعه اینگونه خدمت را گامی به سوی خدمت رسانی به محرومان و تقویت عدالت در خدمت رسانی به ویژه در مناطق کم برخوردار برشمرد که باید با نگاهی علمی مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت نیاز سنجی، برنامه ریزی و اولویت بندی در برگزاری اردوهای جهادی، دیگر محور مورد تاکید رئیس دانشگاه در جمع دست اندرکاران این برنامه بود.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت راه اندازی کمیته فنی اردوهای جهادی دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: این کمیته متشکل از نمایندگانی از معاونت های بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو، فرهنگی و دانشجویی، آموزشی و بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی، سازمان های بیمه گر و مجمع خیرین تامین سلامت فارس است که برنامه ریزی علمی عملیاتی در زمینه برپایی هرچه بهتر اردوهای جهادی بر عهده معاونت ها و واحدهای مربوطه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اردوهای جهادی باید با کمترین هزینه و با بیشترین اثربخشی برپا شود که با توجه به اعتبارات لازم در اجرای این برنامه ها، مشارکت خیرین در این راه بسیار نتیجه بخش است.

انتهای پیام/