شیراز در عرض ادب به ساحت ولایت چهره شد/ ورزشگاه ۵۰هزارنفری پارس تکمیل شود
شیراز در عرض ادب به ساحت ولایت چهره شد/ ورزشگاه ۵۰هزارنفری پارس تکمیل شود

  امام جمعه شیراز گفت: عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم را تبریک عرض می‌کنم که مردم فارس در نشان دادن ارادت و عرض ادب به ساحت ولایت خوش درخشیدند. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به برپایی عید غدیر در سراسر فارس […]

 


امام جمعه شیراز گفت: عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم را تبریک عرض می‌کنم که مردم فارس در نشان دادن ارادت و عرض ادب به ساحت ولایت خوش درخشیدند.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به برپایی عید غدیر در سراسر فارس اظهار داشت: امروز به برکت ولایت امیرالمومنین(ع) و اولاد معصومین آن حضرت ناامیدی و یاس بر اذهان تمام‌ کفار، منافقین، جریان های صهیونیستی و جریان های استکباری مسلط شده است و آنها می دانند با این عظمتی که شما امروز غدیر را گرامی داشته اید هیچی‌کاری نسبت به شما نمی‌توانند انجام دهند.
وی ادامه داد:با توجه به استقبال مردم در جشن عید غدیر، ورزشگاه حافظیه دیگر جای مردم را نداشت و خواهش بنده از وزیر ورزش و مدیران استانی ورزش این است که ورزشگاه پارس را تکمیل کنند تا حداقل ۵۰ هزار نفر جا داشته باشد و بنده امیدوار هستم تا سال دیگر این جشن را در ورزشگاه تکمیل شده پارس بگیریم.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه بنده دیشب در جمع دانشجویان غیرایرانی در شیراز بودم که از ۷ کشور دنیا جمع شده بودند و همه حدیث غدیر را به زبان خودشان نقل می کردند، ابراز داشت: این حدیث را باز هم باید نقل کنیم و عمومی کنیم تا جهانی شود و انشاالله همه جهان زیر این پرچم بیایند و عزت و عظمت اسلامی همه شما امت روزافزون باشد.
نماینده ولی فقیه در شیراز گفت:  این افتخار را برای خودتان حفظ کنید و ارتقا بدهید تا زمانی که ولایت به دست صاحب اصلی خود برسد.
ایت الله دژکام بیان داشت: یکشنبه هفته پیش‌رو روز میلاد مسعود باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) است و اینجا که من و شما هستیم خانه امام کاظم(ع) است، خانه پسرش است و باید به مناسبت‌های مربوط به امام ‌هفتم در اینجا خیلی اهمیت داده شود.
وی تصریح کرد: برای روز یکشنبه، جشن و برنامه‌ریزی در همه مساجد و امامزاده ها داشته باشید.
امام جمعه شیراز همچنین به سالروز فرمان کشف حجاب به فرمان رضاشاه اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۱۴ رضاخان در سفری که به خارج از کشور داشت،  می‌خواست کشف حجاب کند که این مورد را پیشرفت ایران میدانست که هر چه کرد نتوانست.
ایت الله دژکام در ادامه گفت: به همه آنها که خیال می‌کنند می توانند حجاب و عفاف را از زن ایرانی بگیرند بگویم “مَن جرّبَ المجرَّب حلَّت به الندامه”، نقشه دشمن برای اینکه بخواهد عفاف و حجاب را در کشور ما کمرنگ کند به زودی نقش بر آب خواهد شد.همان طوری که آن روز خود مردم ایستادند و کار را تمام کردند.

انتهای پیام/
زرین کلاه