ملاقات عمومی استاندار فارس با مردم
ملاقات عمومی استاندار فارس با مردم

استاندار فارس در روز عید غدیر خم با حضور در مسجد وکیل شیراز مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و دستوراتی در جهت حل آنها صادر کرد. به گزارش پگاه خبر، در این جلسه ملاقات عمومی که تعدادی معاونین و مدیران استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، مسائل […]

استاندار فارس در روز عید غدیر خم با حضور در مسجد وکیل شیراز مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و دستوراتی در جهت حل آنها صادر کرد.

به گزارش پگاه خبر، در این جلسه ملاقات عمومی که تعدادی معاونین و مدیران استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات ۴۰ نفر از مراجعان بررسی شد.
استاندار فارس در حاشیه این جلسه، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: بر اساس فرمایش امیرالمومنین (ع)، مدیران باید برخی اوقات بدون واسطه پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
دکتر ایمانیه افزود: بهترین هدیه‌ای که امیرالمومنین (ع) به مدیران داده همین است که بتوانند گره از مشکل مردم بگشایند و مشکل آنها را حل کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم که در این ملاقات و سایر ملاقات های عمومی که تاکنون با مردم داشته ایم توانسته باشیم گره ای از مشکلات و مسائل مطرح شده باز کنیم.
مقام عالی دولت در استان فارس اظهار کرد: عمده مشکلاتی که در امروز از سوی مراجعان مطرح شد مربوط به حوزه مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن و ودیعه مسکن بود که در این زمینه، دولت در طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات متعددی برای واجدین شرایط فراهم کرده است.
دکتر ایمانیه گفت: البته اجرای این طرح با مشکلاتی نیز همراه است از جمله اقساط تسهیلات که ممکن است در مقایسه با درآمد برخی متقاضیان بالا باشد که این مسائل نیز در حال تدبیر است و امیدواریم در جلسه آتی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با استانداران، بخش دیگری از مشکلات این حوزه حل شود.
وی افزود: مساله دیگر مطرح شده در ملاقات عمومی امروز مربوط به اشتغال بود که امیدواریم برای کسانی که حاضر به کار در کارخانه ها هستند بتوانیم این فرصت را فراهم کنیم.
استاندار فارس ادامه داد: هم اینک فرصت و بستر خوبی در این زمینه فراهم شده و شهرک‌های صنعتی استان نیز، پذیرای نیروهای جوانی که مایل به کار در کارخانه ها باشند، هستند.
انتهای پیام/