مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در شیراز به خط پایان رسید
مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در شیراز به خط پایان رسید

مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در شیراز به خط پایان رسید. مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در بخش آقایان، رشته دارت به میزبانی شیراز برگزار و تیم های قهرمان تجلیل شدند. به گزارش پگاه خبر، علیرضا غلامیان، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: ورزش برای کارمندان و سازمانهای موفق بسیار […]

مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در شیراز به خط پایان رسید.

مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در بخش آقایان، رشته دارت به میزبانی شیراز برگزار و تیم های قهرمان تجلیل شدند.
به گزارش پگاه خبر، علیرضا غلامیان، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: ورزش برای کارمندان و سازمانهای موفق بسیار حائز اهمیت است، ورزش منجر به بهبود سلامتی جسمانی و روحی کارکنان می‌شود، با شرکت در فعالیت‌های ورزشی، کارمندان می‌توانند از افزایش انرژی و توانمندی برخوردار شوند که در نتیجه عملکرد کاری آن‌ها بهبود می‌یابد. این فعالیت‌ها می‌توانند باعث افزایش تمرکز و و افزایش جدیت و دقت در انجام امورات محوله شوند. همچنین، ورزش می‌تواند استرس را کاهش داده و به مقابله با فشارهای روزمره کارمندان کمک کند.
وی افزود: ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت گروهی، می‌تواند تعاملات اجتماعی و همکاری بین اعضای یک سازمان را تقویت کند، تشکیل تیم‌های ورزشی داخل سازمان، میزان همبستگی و همفکری را بین کارمندان افزایش می‌دهد و ارتباطات میان آن‌ها را قوی‌تر می‌سازد. ایضاً، ورزش می‌تواند رهبری و مدیریت را تقویت کند.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس ادامه داد: با تجربه حضور در رویداد های ورزشی ، کارمندان می‌توانند مهارت‌های رهبری و مدیریتی خود را بهبود بخشند و این مهارت‌ها را به محیط کار انتقال دهند
او با اشاره به نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی در حوزه ورزش تصریح کرد: هرسازمانی که به مولفه‌های پویایی و نشاط کارکنان خود توجه بیشتری داشته در حوزه بهره‌وری‌ و تولیداتی‌ از رشد و ارتقاء محسوسی برخوردار بوده است.
غلامیان یادآور شد: در توسعه و ترویج ورزش همگانی و سلامتی جسمی و روحی جامعه باید همه سازمان ها و نهادی‌های دولتی و اجتماعی همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی مدنی داشته باشند.
سرپرست هیات ورزش های همگانی در خصوص این مسابقات بیان داشت: این دوره رقابت ها طی دو روز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، هیات انجمن های ورزشی استان و کمیته دارت کشور و همچنین حمایت های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزش شهرداری شیراز،شهرداری منطقه۱۰،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی،سازمان اتوبوسرانی شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
وی ادامه داد:۱۵۶ شرکت کننده در قالب۲۶تیم از سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند که مدیریت فنی این مسابقات با همت کمیته دارت استان انجام شد و در نتیجه تیم های خراسان رضوی،کرمانشاه و کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند که پس از پایان مسابقات، شرکت کنندگان در برنامه شیراز گردی و بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری بصورت رایگان شرکت نمودند.
غلامیان از میزبانی مسابقات ملی دارت کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در بخش بانوان خبرداد و افزود: انشاالله قرار است ۱۷لغایت۱۹تیرماه سال جاری میزبان این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

زرین کلاه