نباید به بهانه یک دستورالعمل قدیمی سرمایه گذار را از استان فراری داد
نباید به بهانه یک دستورالعمل قدیمی سرمایه گذار را از استان فراری داد

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی گفت: حمایت از تولید و رفع موانع ایجاد شده در برخی دستگاه های اجرایی استان فارس که متاسفانه باعث کم انگیزگی سرمایه گذاران شده است، باید به عنوان اولویت و با مدیریت استاندار فارس برطرف شوند. به گزارش پگاه خبر، محسن علیزاده […]

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی گفت: حمایت از تولید و رفع موانع ایجاد شده در برخی دستگاه های اجرایی استان فارس که متاسفانه باعث کم انگیزگی سرمایه گذاران شده است، باید به عنوان اولویت و با مدیریت استاندار فارس برطرف شوند.

به گزارش پگاه خبر، محسن علیزاده در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی افزود: نباید با سخت گیری های بی دلیل، شرایط خروج سرمایه گذار و فعالان اقتصادی را از این استان مهیا شود، به همین خاطر انتظار دارم در سال رشد تولید سعی شود مشکلات و موانع در استان برطرف و حداکثر همکاری با فعالان اقتصادی در فارس انجام شود.

وی یادآور شد: اگر برخی موانع ایجاد شده در استان برای توسعه و تدوام سرمایه گذاری و همچنین حمایت از سرمایه گذاران در این نشست ها و در استان فارس به نتیجه نرسد، حتما موارد اولویت دار و مهم را در هیات مقررات زدایی کشور مطرح و موانع سخت گیرانه و مشکل آفرین را لغو خواهیم کرد.

علیزاده با بیان اینکه نباید به بهانه یک تبصره یا بند در دستورالعمل ابلاغی که زمان زیادی هم از آن می گذرد تلاش شود سرمایه گذاری در استان انجام نشود، از عدم حضور برخی از مدیران استانی در این نشست گلایه و تاکید نمود: با توجه به نقش مهم این شورا در توسعه اقتصادی استان فارس، از استاندار درخواست دارم برای حضور دائم و مرتب مدیران اجرایی در این نشست دستور لازم را صادر نموده تا در این نشست ها، نتایح مطلوبی برای حوزه اقتصادی فارس ایجاد شود.
انتهای پیام/