ایجاد راه های پیشرفت و توسعه شهرستان، با ۱۵ مصوبه جدید و سرعت بخشیدن در اتمام مصوبات سفر قبل
ایجاد راه های پیشرفت و توسعه شهرستان، با ۱۵ مصوبه جدید و سرعت بخشیدن در اتمام مصوبات سفر قبل

استاندار فارس در پایان سفر به شهرستان اوز به تشریح مصوبات دور دوم سفر و تصمیمات جدید در جهت تسریع در تکمیل مصوبات دور اول سفر پرداخت. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر ایمانیه در پایان سفر به شهرستان اوز ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم خونگرم شهرستان هزار […]

استاندار فارس در پایان سفر به شهرستان اوز به تشریح مصوبات دور دوم سفر و تصمیمات جدید در جهت تسریع در تکمیل مصوبات دور اول سفر پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر ایمانیه در پایان سفر به شهرستان اوز ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم خونگرم شهرستان هزار برکه، هدف از دومین سفر به شهرستان اوز را، همانند اکثر سفرهای دور دوم شهرستانی، پیگیری، برای اجرایی شدن کامل مصوبات دور قبل و در صورت نیاز، اتخاذ تصمیمات جدید عنوان کرد و گفت: از ۲۱ مصوبه سفر اول بیش از ۶۰ درصد آن اجرایی شده است که با مرور مصوبات دور اول و تصمیماتی که اتخاذ شد، امیدواریم تا پایان سال جاری، باقیمانده مصوبات نیز بصورت کامل، اجرایی شود.
دکتر ایمانیه با اشاره به برخی مسائل، موانع و کمبود اعتبارات در تکمیل مصوبات دور اول سفر، از تلاش برای رفع آنان خبر داد و گفت: در این جلسه ۱۵ مصوبه جدید به تصویب رساندیم و امیدواریم طبق جدول زمانبندی تعریف شده شاهد تحقق آنان باشیم تا راه های پیشرفت و توسعه بیشتری را برای این شهرستان فراهم کنیم.

وی، عمده ترین مسئله اوز را، موضوع تامین آب در برخی مناطق این شهرستان عنوان کرد و به خط انتقال آب از خلیج فارس به شمال استان فارس که از این شهرستان عبور می کند اشاره داشت و گفت: در این جلسه مصوب شد هم برای آبرسانی آب آشامیدنی در طول مسیر خط انتقال و هم برای ایجاد شهرک های گلخانه ای در کنار خطوط انتقال، از این آب استفاده شود.

استاندار فارس خواستار ایجاد نهضت آبخیزداری در شهرستان اوز، همانند سایر شهرستان های جنوبی استان شد و در ادامه افزود: در حوزه تامین و پایداری برق نیز در برخی مناطق شهرستان مشکلاتی وجود داشت که با اقداماتی که صورت گرفته تا پایان شهریور ماه سال جاری، مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

وی، تعصب به سرزمین مادری را از جمله ویژگی های برجسته ایرانیان، علی الخصوص فارسی ها عنوان کرد و از خیرین و سرمایه گذاران جنوب استان درخواست کرد تا در طرح های سرمایه‌گذاری در شهرستان اوز مشارکت نمایند و دولت نیز متعهد میشود به تناسب همکاری خیرین، در زمینه های مختلف و طرح ها ازجمله طرح های اشتغال زایی مشارکت نماید.

دکتر ایمانیه در ارتباط با نهضت ملی مسکن نیز اظهار داشت: حدود ۱۰۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند که برای ۵۰۰ نفر از ایشان پروانه صادر شده و عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد نیز آغاز شده است که امیدواریم از سرعت بیشتری برخوردار شود.

انتهای پیام/