تشریح فرآیند جذب پذیرفته شدگان ماده ۲۸ استخدامی درآموزش و پرورش در فارس
تشریح فرآیند جذب پذیرفته شدگان ماده ۲۸ استخدامی درآموزش و پرورش در فارس

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: معلمان جدید پذیرفته شده، ماده ۲۸ آزمون استخدامی از اول مهرماه به کار تدریس در مدارس مشغول می شوند و در دوره های ضمن خدمت در طول سال تحصیلی نیز شرکت خواهند کرد. به گزارش پگاه خبر، امیر مسعود اکبرپور با اشاره […]

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: معلمان جدید پذیرفته شده، ماده ۲۸ آزمون استخدامی از اول مهرماه به کار تدریس در مدارس مشغول می شوند و در دوره های ضمن خدمت در طول سال تحصیلی نیز شرکت خواهند کرد.

به گزارش پگاه خبر، امیر مسعود اکبرپور با اشاره به آغاز فرآیند جذب پذیرفته شدگان ماده ۲۸ قانون استخدامی، اظهار کرد: فرآیند جذب از روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه با بررسی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پذیرفته شدگان آغاز شده است.
وی افزود: در مرحله اول، مدارک افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورتی که فرد شرایط مورد نظر را دارا باشد جهت انجام معاینات پزشکی به مراکز بهداشتی تعیین شده معرفی می شود.
اکبرپور تصریح کرد: در مرحله دوم نیز اگر شرایط فرد از نظر پزشکی مطلوب باشد جهت انجام مصاحبه که از ۱۷ تیرماه آغاز می شود، معرفی می شود.
وی از انجام مصاحبه و مراحل تکمیلی بررسی شرایط به مدت ۲۰ روز، خبر داد و افزود: پس از برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش، تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در استان فارس معرفی شدند.
وی گفت: از این تعداد، کسانی که پس از طی مراحل سه گانه موفق به کسب امتیازات لازمه شوند مجددا به سازمان سنجش معرفی می شوند تا نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: بررسی مدارک پذیرفته شدگان در حضور شخص انجام می شود، و پس از آن فرد به مراکز بهداشتی و درمانی جهت انجام معاینات پزشکی ارجاع داده می شود.
وی ادامه داد: در مرحله مصاحبه ارزشیابان متخصص و آموزش دیده، کار سنجش افراد را انجام می دهند و فرد باید حداقل ۴۷۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز را آورده باشد.
اکبرپور ادامه داد: نمره آزمون و امتیازات کسب شده در مرحله مصاحبه تجمیع و به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال و پس از پردازش نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می شود.
وی اذعان کرد: در مرحله مصاحبه نیز افراد در یک فرآیند که شامل سه بخش؛ انجام تدریس، ایفای یک نقش و شرکت در کارگروهی، مشارکت می کنند.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: نتایج داوطلبان از سوی سازمان سنجش، تا پایان مردادماه اعلام و افراد پذیرفته شده در دوره مقدماتی و فشرده ارائه شده در شهریورماه، حضور می یابند.
وی ادامه داد: معلمان جدید پذیرفته شده، ماده۲۸ آزمون استخدامی از اول مهرماه به کار تدریس در مدارس مشغول می شوند و در دوره های ضمن خدمت  در طول سال تحصیلی نیز مشارکت خواهند کرد.
انتهای پیام/