کسب رضایت مردم؛ هدف نهایی و غایت اصلی حکومت اسلامی
کسب رضایت مردم؛ هدف نهایی و غایت اصلی حکومت اسلامی

  استاندار فارس در حاشیه ملاقات مردمی در شهرستان گراش، یکی از مهمترین وظایف مسئولین را ایجاد ارتباط دوسویه مردمی‌ عنوان کرد و افزود: هدف نهایی و غایت اصلی حکومت اسلامی، کسب رضایتمندی عموم مردم است که این مُهِم جز با ارتباط بی واسطه با مردم میسر نخواهد شد. به نقل از اداره کل روابط […]

 

استاندار فارس در حاشیه ملاقات مردمی در شهرستان گراش، یکی از مهمترین وظایف مسئولین را ایجاد ارتباط دوسویه مردمی‌ عنوان کرد و افزود: هدف نهایی و غایت اصلی حکومت اسلامی، کسب رضایتمندی عموم مردم است که این مُهِم جز با ارتباط بی واسطه با مردم میسر نخواهد شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در شصتمین سفر شهرستانی خود، صبح امروز به شهرستان گراش سفر کرد؛ از جمله رویکردهای اصلی دور دوم سفر استاندار فارس به شهرستان های استان، دیدار مستقیم با مردم و فعالان اقتصادی در قالب میز خدمت است.
با همین هدف، دکتر ایمانیه با حضور در میز خدمت مردم و فعالین اقتصادی، رو در روی ۳۰ تن از مردم این شهرستان نشست و پس از شنیدن خواسته های ایشان، نسبت به حل مشکلات‌ آنان دستورات لازم را صادر کرد؛ عمده مباحث مطرح شده از جانب مردم شهرستان گراش، به مسائلی مرتبط با ادارات خدمات رسان همچون آب و برق، تسهیل در سرمایه گذاری و تکمیل منازل مسکونی اختصاص داشت.
استاندار فارس در حاشیه این ملاقات مردمی، یکی از مهمترین وظایف مسئولین را ایجاد ارتباط دوسویه مردمی‌ عنوان کرد و افزود: هدف نهایی و غایت اصلی حکومت اسلامی، کسب رضایتمندی عموم مردم است که این مُهِم جز با ارتباط بی واسطه با مردم میسر نخواهد شد.
وی، بر ضرورت شناسایی و احصاء مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت: می بایست با همه توان در خدمت مردم، جوانان و نوجوانان باشیم و در جهت حل مشکلات و درخواست های آنان گام برداریم؛ یقین داریم رضایت خداوند در پی کسب رضایت مردم جلب می شود.
انتهای پیام/
زرین کلاه