استفاده از افراد خوش فکر و خوش سلیقه؛لازمه انجام کار فرهنگی و تربیتی
استفاده از افراد خوش فکر و خوش سلیقه؛لازمه انجام کار فرهنگی و تربیتی

استاندار فارس در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرورش فکر، اندیشه و عقیده کودکان و نوجوانان را امری مهم و پراهمیت دانست و اظهار داشت: نتایج توجه به رشد اخلاقی و تربیتی فرزندان، در دوران میانسالی ایشان و همچنین در زمان اداره جامعه و فعالیت های اجتماعی وی نمود پیدا […]

استاندار فارس در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرورش فکر، اندیشه و عقیده کودکان و نوجوانان را امری مهم و پراهمیت دانست و اظهار داشت: نتایج توجه به رشد اخلاقی و تربیتی فرزندان، در دوران میانسالی ایشان و همچنین در زمان اداره جامعه و فعالیت های اجتماعی وی نمود پیدا می‌کند.

به گزارش پگاه خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه، در دیدار با حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فارس را استانی فرهنگی، مذهبی و علمی عنوان کرد و گفت: دانشگاه در شیراز، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب دارالعلمی است در دارالعلم؛ به تعبیر دیگر شیراز، شهر هزارمزار است. اینجا مدفن هزار تن از اندیشمندان، فرهیختگان و علم دوستان است که نشان می‌دهد فارسی‌ها از دیرباز به فرهنگ، علم و مباحث اعتقادی اهمیت می داده‌اند.
 استاندار فارس، پرورش فکر، اندیشه و عقیده کودکان و نوجوانان را امری مهم و پراهمیت دانست و اظهار داشت: نتایج توجه به رشد اخلاقی و تربیتی فرزندان، در دوران میانسالی ایشان و همچنین در زمان اداره جامعه و فعالیت های اجتماعی وی نمود پیدا می‌کند.
 وی، به برگزاری جلسات فرهنگی تربیتی در مجموعه استانداری فارس اذعان کرد و گفت: استفاده از افراد خوش فکر و خوش سلیقه، لازمه کار فرهنگی و تربیتی خصوصا برای کودکان و نوجوانان است.
 دکتر ایمانیه به امکانات و سخت‌افزار و نرم‌افزاری که در اختیار سازمان‌های مختلف قرار دارد اشاره کرد و گفت: با استفاده از این امکانات در قالب هم‌افزایی، کمبودها جبران می‌شود و تقسیم وظیفه صورت می‌گیرد که در نهایت، ارتقاء بعد فرهنگی، اعتقادی و تربیتی را شاهد خواهیم بود.
 وی، در ادامه استعداد فرزندان ایرانی را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: ابتدا نیازهای فرزندان جامعه را شناسایی کنید سپس با مشارکت خودشان برای حل آنان قدم بردارید؛ سپردن کار به جوانان آنان را برای اداره جامعه در آینده آماده می‌سازد.
 نماینده عالی دولت در فارس، از آمادگی مدیریت استان برای همکاری‌های گسترده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و تصریح کرد: نیازمند تغییر، در نگاه به مسائل مرتبط با جوانان و نوجوانان هستیم؛ گسترش فرهنگ کتابخوانی در دستور کار مدیران کانون قرار گیرد. با استفاده از قانون مولدسازی مشکل این نهاد در مسائل سخت افزاری در شهرستان‌های فارس قابل حل شدن است.
انتهای پیام/