مدیران فرصت خدمت را غنیمت شمرند
مدیران فرصت خدمت را غنیمت شمرند

دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع دهیاران استان فارس گفت: مدیران باید فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم را غنیمت شمردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، ظهر امروز در کارگاه آموزشی توسعه و فرهنگ علوی با رویکرد نشر مفاهیم و ارزش های حکومت داری از سیره امیرالمؤمنین (ع) که […]

دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع دهیاران استان فارس گفت: مدیران باید فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم را غنیمت شمردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، ظهر امروز در کارگاه آموزشی توسعه و فرهنگ علوی با رویکرد نشر مفاهیم و ارزش های حکومت داری از سیره امیرالمؤمنین (ع) که ویژه دهیاران استان فارس در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد، گفت: باید قدر این فرصتی که خداوند برای ما فراهم کرده را بدانیم چرا که این ایام به سرعت طی می شود.
استاندار فارس ادامه داد: امیرکبیر سه سال بیشتر صدارت نکرد اما نامش ماندگار شد و امام علی (ع) که افتخار حکمرانان عالم است چهار سال و ۹ ماه خلافت کرد و اکثر آن نیز درگیر جنگ صفین و نهروان و جمل و سایر درگیری هایی که توسط کسانی عدالت علی (ع) را برنتابیدند بود، اما ماندگار شد.
دکتر ایمانیه با اشاره بر اینکه، در حال حاضر سازمان یونسکو نامه‌ی امیرالمومنین علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر را به عنوان بهترین منشور حکومتی منتشر کرده است، گفت: آن خطبه‌ها و نامه‌های حضرت همه برای ما مدیران است، امروز همه ما باید نامه‌ی امام به مالک را مکرر بخوانیم و اگر به همه آن هم نمی‌توانیم به قسمتی از آن عمل کنیم و اطمینان داشته باشیم که ایران عزیز ما آباد و تبدیل به همان مدینه فاضله‌ای که منتظر ظهور حضرت حجت هستیم خواهد شد.
وی اظهار کرد: امیدوارم در جای جای استان توسط دهیاران یک حکومت کوچک علوی پیاده شود و قطره قطره تلاش ها در این راه به دریایی از اجرای حکومت و عدالت علوی و الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل شود.
انتهای پیام/