مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در میزخدمت به گفتگو نشست
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در میزخدمت به گفتگو نشست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به پاسخگویی صادقانه، گفت: ما در همین مکان « میزخدمت » برای حل مشکل تلاش می کنیم و در صورت عدم امکان ، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونین مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد. به گزارش پگاه خبر، […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به پاسخگویی صادقانه، گفت: ما در همین مکان « میزخدمت » برای حل مشکل تلاش می کنیم و در صورت عدم امکان ، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونین مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد.

به گزارش پگاه خبر، به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر، سالروز ولایت مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام، میز خدمت با حضور حمیدرضا قانعی، مدیر کل، سیدرسول موسوی نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی، غلامرضا خوش اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه، احمد بانشی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، کارکنان، اهالی و دغدغه مندان هنر و فرهنگ و آحاد مردم، دوشنبه ۱۲ تیر ماه، در لابی تالار حافظ، برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر و لزوم همیاری و پاسخگویی به حاضران در میز خدمت و یادآوری برنامه های هفتگی رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مراجعه کنندگان در روزهای یکشنبه در اداره کل گفت: ما با تمام توان در صدد حل مشکلات و دغدغه های مراجعین هستیم و در همین مکان، بخشی از مشکلات با حضور معاونین مربوطه حل گشت و اما اگر در توان ما نباشد، صادقانه به آن ها پاسخ می دهیم.
قانعی، مراجعین را کارکنان، بازنشستگان، اهالی فرهنگ و هنر، مدیران موسسات فرهنگی و هنری، انجمن های تخصصی مرتبط با اداره کل و دغدغه مندان این عرصه اعلام کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم، میزهای خدمت، به صورت جدی تری پیگیری می شوند و ارتباطات رو در رو به ما کمک می کند که تصمیمات، صرفا در اتاق های دربسته گرفته نشود و این رویه، باعث درک بهتر مشکلات آنان می گردد خاص آنکه اکثر مسائل به روند اداری آنان باز می گردد.
این مقام عالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره مجدد به پاسخگویی صادقانه، افزود: ما در همین مکان برای حل مشکل تلاش می کنیم و در صورت عدم امکان ، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونین مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد.
وی ضمن اعلام برگزاری میز خدمت به صورت مرتب و برنامه ریزی شده در آینده، افزود: سعی ما بر این است که برای خدمت بهتر به اهالی نجیب فرهنگ و هنر، هر دو ماه یکبار، از این دست رویداد در برنامه کار خویش داشته باشیم.
انتهای پیام/
زرین کلاه