اهداف و برنامه‌های ۱۴۰۲ شرکت گاز فارس در زمینه اجرای شبکه و انشعابات
اهداف و برنامه‌های ۱۴۰۲ شرکت گاز فارس در زمینه اجرای شبکه و انشعابات

در راستای توسعه گازرسانی با در نظر گرفتن نیازها و برنامه‌های سنواتی و با توجه به شعار سال، عملکرد پروژه های گازرسانی (شبکه و انشعاب) در سال جاری، مشخص و برنامه‌ریزی شد. به گزارش پگاه خبر، مدیرعامل شرکت گاز استان فارسضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای گازرسانی به تمامی روستاها و نقاط جمعیتی و صنعتی که […]


در راستای توسعه گازرسانی با در نظر گرفتن نیازها و برنامه‌های سنواتی و با توجه به شعار سال، عملکرد پروژه های گازرسانی (شبکه و انشعاب) در سال جاری، مشخص و برنامه‌ریزی شد.

به گزارش پگاه خبر، مدیرعامل شرکت گاز استان فارسضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای گازرسانی به تمامی روستاها و نقاط جمعیتی و صنعتی که قابلیت گازدار شدن دارند، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون ۱۹۲ کیلومتر شبکه اجرا شده است که که با برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان سال در مجموع ۱۴۰۵ کیلومتر شبکه اجرا خواهد شد.

علی اکبر میدانشاهی با تبیین اهداف کمی تصریح کرد: بر اساس برنامه سال ۱۴۰۲ واحد اجرای طرحها( ۷۰۵ کیلومتر) و گازرسانی به صنایع( ۲۰۰ کیلومتر) و خدمات فنی بهره برداری( ۵۰۰ کیلومتر) شبکه اجرا خواهند کرد.
وی با بیان اینکه تأمین گاز به ‌عنوان زیرساخت در مناطق روستایی و کم‌برخوردار، مصداق بارز عدالت اجتماعی است، در ادامه افزود: نصب ۲۹۰۰۰ انشعاب و تعداد ۵۹۰۰۰ اشتراک پذیری جدید در سال ۱۴۰۲هدف گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در استان بر شتاب در روند گازرسانی به صنایع تاکید کرد و گفت: گازرسانی به تمام صنایع در سطح استان تا پایان سال جاری سبب تقویت بیشتر و رونق فعالیتهای اقتصادی، تولید بیشتر و اشتغال می شود.

میدانشاهی درباره تازه‌ترین وضع گازرسانی در فارس گفت: اکنون ۱۱۸ شهر با ضریب ۹۹٫۶ درصد و ۲۴۰۰ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۶٫۳ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

انتهای پیام/

زرین کلاه