رونمایی از نخستین پوستر قرارگاه جهادی طرح خاطره نگاری در فارس
رونمایی از نخستین پوستر قرارگاه جهادی طرح خاطره نگاری در فارس

  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: با توجه به بیانات مقام‌معظم رهبری که پدران و مادران شهدا ذخائر ارزشمندی هستند که باید خاطرات فرزندان انها ثبت شود بنیادشهید اقدام به جمع اوری خاطرات این عزیزان کرده است. به گزارش پگاه خبر، سرداربیانی در جمع خبرنگاران  با توجه به اینکه بیش از […]

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: با توجه به بیانات مقام‌معظم رهبری که پدران و مادران شهدا ذخائر ارزشمندی هستند که باید خاطرات فرزندان انها ثبت شود بنیادشهید اقدام به جمع اوری خاطرات این عزیزان کرده است.
به گزارش پگاه خبر، سرداربیانی در جمع خبرنگاران  با توجه به اینکه بیش از نیمی از والدین شهدا فوت کرده اند و نتونسته ایم خاطرات انهارا ثبت کنیم، ابراز داشت: تیم های ثبت و ضبط را افزایش داده ایم تا بتوانیم با توجه به امار که بالای ۱۵هزار خانواده شهید وجود دارند ثبت و ضبط با سرعت بالاتری انجام بگیرد.
وی ادامه داد: بحث تولید مستند در ارتباط با شهدای شاخص دفاع مقدس را بطور جد پیگیر هستیم و ۱۳مستند در این ارتباط ساخته می شود.
سردار بیانی از شهدای انقلاب ،شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای هواپیمای اوکراینی و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) نام بردو گفت:ثبت خاطرات، مستندهای داستانی و ساخت فیلم، شامل این شهدای گرانقدر نیز می شوند.
مدیر کل بنیاد شهید و امورجانبازان در ادامه به بحث توانمندی نویسندگان نوقلم اشاره کردو بیان داشت: در حوزه دفاع مقدس کتابهای ارزشمندی نوشته است و نویسندگان توانایی داریم که برای اشاعه این مورد کارگاههای اموزشی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت برای نویسندگان نوقلم ایجاد میگردد.
وی افزود: اعزام جامعه هدف بنیاد شهید به عتبات و عالیات به مدت یک هفته با مشارکت مالی خانواده ها به صورت تسهیلات و پرداخت اقساط از دیگر اقدامات یادشهید است.
دیدار با خانواده های جامعه هدف از موارد دیگری بود که سردار بیانی به ان اشاره کرد.
سردار بیانی به ساختمان مجموعه سلمان اشاره کرد و عنوان داشت: با همکاری استانداری فارس،خیرین و ظرفیت های بنیاد شهید، رشد فیزیکی ساختمان به ۵۰درصد رسیده و امیدواریم بزودی به بهره برداری برسد.

به گزارش پگاه خبر، از نخستین پوستر قرارگاه جهادی طرح خاطره نگاری در فارس به همت بنیاد شهید رونمایی شد.

انتهلی پیام/
زرین کلاه