نشست شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد
نشست شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد

استاندار فارس و عضو شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست شورای این مرکز، بر ضرورت تقویت و استفاده هر چه بیشتر از توانمندی های تخصصی اعضای هیات علمی پژوهشی شاغل در مراکز تحقیقاتی دانشگاه تاکید کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی معاونت […]

استاندار فارس و عضو شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست شورای این مرکز، بر ضرورت تقویت و استفاده هر چه بیشتر از توانمندی های تخصصی اعضای هیات علمی پژوهشی شاغل در مراکز تحقیقاتی دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمدهادی ایمانیه» با بیان اهمیت توانمندی اعضای هیات علمی پژوهشی در زمینه های گوناگون گفت: توانمندسازی هرچه بیشتر و بهره برداری بهینه از دانش و توان اعضای هیات علمی پژوهشی، نیازمند برنامه ریزی است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز ضمن استقبال از رهنمود استاندار فارس، از برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمندسازی و همچنین نشست های گفت و گو با اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه، با هدف پاسخگویی به نیازهای آنان خبر داد.

دکتر «محمد هاشم هاشم پور» تقویت حمایت از طرح های پژوهشی و فناورانه را از دیگر اقدامات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برشمرد.

این عضو هیات علمی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از این نشست افزود: در بازه زمانی سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ و با یک روند کمی فزاینده، ۱۰۲ مقاله پژوهشگران مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از جمله اعضای هیات علمی پژوهشی، در مجلات معتبر بین المللی نمایه شده در پایگاه های ISI، Pubmed ، Scopus و ESCI، منتشر شده است.

دکتر هاشم پور ادامه داد: همچنین در بازه زمانی سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ و با یک روند کیفی فزاینده، به مقالات پژوهشگران این مرکز از سوی پژوهشگران ایران و سایر کشورهای جهان، ۸۳۵ بار استناد شده است که نشانگر کیفیت مطلوب مقالات منتشر شده با وابستگی سازمانی(Affiliation) این مرکز تحقیقاتی است.

در نشست شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه، همچنین نتایج ارزشیابی سه سال اخیر این مرکز، از سوی دکتر «نگار آذرپیرا»، دبیر شورای عالی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ارایه و پیرامون ارتقای عملکرد علمی این مرکز تحقیقاتی، هم اندیشی شد.

انتهای پیام/

زرین‌کلاه