فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان فارس تسهیل شود
فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان فارس تسهیل شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خطاب به روسای اموزش و پرورش سراسر استان گفت:تا جایی که امکان دارد فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان تسهیل شود تا مشکلات معلمان حل شود. به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در جلسه استانی ستاد پروژه مهر که با حضور روسا و معاونین اموزش متوسطه نواحی […]

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خطاب به روسای اموزش و پرورش سراسر استان گفت:تا جایی که امکان دارد فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان تسهیل شود تا مشکلات معلمان حل شود.

به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در جلسه استانی ستاد پروژه مهر که با حضور روسا و معاونین اموزش متوسطه نواحی ۴گانه شیراز و عشایری و حضور مجازی مدیران و معاونین اموزش متوسطه سراسر استان برگزار شد خواستار استفاده از ظرفیت های مختلف برای مساله بازگشایی مدارس شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به عنوان مثال ابراز داشت: در هفته ولایت، ارتباط مستمر با بدنه تاثیرگذار جامعه خصوصا علما و ائمه جمعه به منظور تبیین ماموریت اموزش و پرورش در بازگشایی مدارس انجام شود.

عسکری بیان کرد: از هم اکنون برنامه ریزی نیروی انسانی را در سراسر استان انجام دهید تا اول مهرماه هیچ‌کلاس بدون معلم نداشته باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: تا جایی که امکان دارد فرایند نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی در استان تسهیل شود تا مشکلات معلمان حل شود.

عسکری تصریح کرد: موضوع نیاز مناطق استان به فضاهای اموزشی و اولویت بندی تکمیل پروژه های نیمه تمام باید حتما در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب اموزشی برابر استان طرح و بررسی و تصویب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در انتصاب مدیران جدید بر اساس شیوه نامه ای که تدوین شده است عمل شود و از ظرفیت جوانان برای تصدی مدیریت مدارس استفاده شود.

عسکری اظهار داشت: هر اداره اموزش و پرورش در استان فارس باید حداقل هفت برنامه تحولی بر اساس سند تحول بنیادین ارایه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:حتما باید براساس برنامه هایی که طراحی شده حرکت کرد و حتما باید هفتگی گزارش وضعیت عملکرد مناطق اموزش و پرورش ارایه شود.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این جلسه اعضای ستاد پروژه استان و تعدادی از مدیران اموزش و پرورش به بیان گزارش عملکرد و بیان مسایل و مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

زرین کلاه