پیام تبریک مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس بمناسبت روز ملی صنعت و معدن
پیام تبریک مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس بمناسبت روز ملی صنعت و معدن

به گزهرش پگاه خبر، حمید رضا ایزدی مدیرکل اداره صمت استان فارس ضمن تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران استان و کشور در پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی ، در پیامی فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛ بسم […]


به گزهرش پگاه خبر، حمید رضا ایزدی مدیرکل اداره صمت استان فارس ضمن تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران استان و کشور در پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی ، در پیامی فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است برای تکریم و تجلیل از پیشگامان عرصه تولید تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه نقش مهم این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم.
اینجانب دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را  به تمامی صنعتگران، معدنکاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ستودنی تمامی فعالان عرصه اقتصادی ، تحقق کامل شعار مهار تورم و رشد تولید ابلاغی مقام معظم رهبری را به دست پرتوان خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور، آرزومندم.

حمید رضا ایزدی
مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان فارس