نشست سالانه کارشناسان مسوول سلامت جمعیت، خانواده و مدارس فارس برگزار شد
نشست سالانه کارشناسان مسوول سلامت جمعیت، خانواده و مدارس فارس برگزار شد

  مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اهمیت تسهیل شرایط سلامت مادران باردار، بر اهتمام کامل تمام نهادهای مرتبط در این زمینه تاکید کرد. به گزارش پگاه خبر، «زهرا یقطین» در نشست سالانه کارشناسان مسوول سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه های بهداشت و درمان استان فارس گفت: دستیابی به […]

 


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اهمیت تسهیل شرایط سلامت مادران باردار، بر اهتمام کامل تمام نهادهای مرتبط در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر، «زهرا یقطین» در نشست سالانه کارشناسان مسوول سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه های بهداشت و درمان استان فارس گفت: دستیابی به اهداف برنامه جوانی جمعیت، با اهتمام کامل تمام نهادهای مرتبط میسر می شود.

وی ضمن تبیین اهداف برنامه جوانی جمعیت و نقش بازوهای اجرایی واحد سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها، بر اهمیت تسهیل شرایط سلامت مادران باردار تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس، با اشاره به نقش پررنگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برنامه های سلامت محور حوزه خانواده، از تلاش های صادقانه و دلسوزانه تمامی مسولان و کارشناسان این بخش در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تقدیر کرد .

در ادامه دکتر «کوثر خادمیان» مدیرگروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه ضمن بیان چالش های پیش رو بر اهمیت جلب حمایت های درون بخشی و برون بخشی در برطرف کردن این چالش ها تاکید کرد.

او گفت: برگزاری نشست های مستمر قرارگاه جوانی جمعیت و کمیته های تخصصی آن در ایجاد ارتباط موثر درون سازمانی و برون سازمانی و هم افزایی ظرفیت های موجود بسیار موثر است.

انتهای پیام/