تعاملات سازنده بین بخشی برای توسعه ورزش همگانی فارس
تعاملات سازنده بین بخشی برای توسعه ورزش همگانی فارس

به گزارش پگاه خبر به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس سرپرست هیات ورزش های همگانی استان با برخی از مسولین تربیت بدنی سازمان ها و ارگان ها دیدار و گفت و گو کرد که این دیدار ها بصورت جداگانه و با هدف هم اندیشی و هم افزایی و ایجاد تعاملات […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس سرپرست هیات ورزش های همگانی استان با برخی از مسولین تربیت بدنی سازمان ها و ارگان ها دیدار و گفت و گو کرد که این دیدار ها بصورت جداگانه و با هدف هم اندیشی و هم افزایی و ایجاد تعاملات مشترک انجام گرفت.
علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی ، داریوش آورند سرپرست دبیری هیات به تربیب با سرگرد زارعی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله و همچنین مهندس دانشور مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرهنگ حکم آبادی رئیس اداره ورزش وآمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس دیدار کردند
دراین جلسات به تحلیل وضعیت موجود و بررسی راهکار ها پرداخته شد و طرفین به ظرفیت های سازمانی خود اشاره نمودند.
غلامیان نیز با ارائه طرح ها و ایده های نوآورانه و اشاره به هدف های مشترک خواستار همراهی و حمایت سازمان ها و ارگان ها شد.
وی بیان داشت: هیات ورزش های همگانی استان فارس با تلاش هیات های شهرستانی و کمیته های تحت پوشش وضعیت پایداری دارد اما به دنبال شتابدهی و عملیاتی سازی برنامه های تنظیمی و رهگیری اهداف هستیم.
سرپرست هیات ورزش های همگانی به حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان اشاره نمود و گفت: مدیرکل تربیت بدنی  نگاه ویژه ای به توسعه ورزش های همگانی دارد وتا کنون حمایت و همراهی خوبی با هیات داشته است.

وی ادامه داد: در خصوص تعامل و همکاری در شهرستان ها مقرر شد که تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و تربیت بدنی نیروی انتظامی فارس به رابطین خود در شهرستان ها توصیه نمایند که تعامل همه جانبه با هیات ورزش های همگانی در شهرستان ها صورت پذیرد.

انتهای پیام/