آموزش و پرورش شهر صدرا به زودی افتتاح می شود
آموزش و پرورش شهر صدرا به زودی افتتاح می شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و آماده سازی زیرساخت ها، به زودی اداره آموزش و پرورش در شهر صدرا افتتاح می شوند. به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: شورای هماهنگی تعلیم و […]

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و آماده سازی زیرساخت ها، به زودی اداره آموزش و پرورش در شهر صدرا افتتاح می شوند.
به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: شورای هماهنگی تعلیم و تربیت استان با حضور ادارات کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه فرهنگیان، نوسازی مدارس و بامحوریت آموزش و پرورش تشکیل شده است و مسائل تربیتی مشترک دستگاه های عضو را پیگیری می کند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: تمامی مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش را پیگیری و اجرایی کردیم  لذا در حوزه لباس فرم دانش اموزی به صورت جدی وارد شدیم و استانداری هم  در این زمینه به خوبی همکاری می کند.
عسکری تصریح کرد: در راستای پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان و پیشگیری از طرح شبهات انحرافی در مدارس، دوره های ضمن خدمت ویژه دبیران دینی پیش بینی شده و در حال اجرا است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: علی رغم نقشه هایی که برای ایجاد ناامنی وبی اعتبار کردن امتحانات پایان سال طراحی شده بود، با مدیریت خوب حوزه سنجش آموزش و پرورش فرآیند برگزاری امتحانات پایانی به خوبی انجام شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: دررویکرد جدید، تلاش داریم در آموزش و پرورش، فرهنگ مطالبه گری جایگزین پاسخگویی شود.
وی ادامه داد: باتوجه به افزایش آمار پذیرش دانشجو معلمان، رفع مشکل فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان را در دستور کار داریم.
عسکری گفت: با پیگیری‌های چهار نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و همت دولت مردمی سیزدهم، اداره آموزش و پرورش شهر صدرا در غرب شیراز، به زودی استقرار می یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در راستای فرهنگ سازی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، جشنواره کشوری نوجوان سالم در شیراز برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ اجرای طرح شهید عجمیان در ۶۰۰ مدرسه استان فارس با هدف شاداب سازی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
همچنین در این جلسه مطرح شد؛ اجرای طرح «تربیت بدون توقف» در بیش از سه هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت پیگیری می شود.
لازم به ذکر است: پیگیری دریافت مجوز برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزان جهان اسلام به میزبانی شیراز از دیگر موضوعات جلسه شورا بود.
انتهای پیام/
زرین کلاه