تحولات عظیم در توسعه ی منابع حوزه درمان فارس درراه است
تحولات عظیم در توسعه ی منابع حوزه درمان فارس درراه است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز  از ساخت بزرگترین بیمارستان کشور با یکهزارو ۴۰۰تختخواب در شیراز خبر داد که این بیمارستان جزو تحولات عظیم در توسعه ی منابع درمان فارس است. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، دکتر سید ابوالفضل هاشمی‌اصل امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان محمدرسول اله با ۵۸هکتار وسعت و […]

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز  از ساخت بزرگترین بیمارستان کشور با یکهزارو ۴۰۰تختخواب در شیراز خبر داد که این بیمارستان جزو تحولات عظیم در توسعه ی منابع درمان فارس است.
به گزارش خبرنگار پگاه خبر، دکتر سید ابوالفضل هاشمی‌اصل امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان محمدرسول اله با ۵۸هکتار وسعت و ۱۴۰۰تختخواب، بزرگترین بیمارستان هوشمند است که نیاز اول سلامت کشور و شیراز می باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه بیمارستان و تخت مشکل خاصی نداریم ابراز داشت: تا پایان امسال با تکمیل بیمارستانهای دردست ساخت اعصاب و روان شهرصدرا با ۲۸۶تخت، مرودشت۱۶۰تخت، رستم نوراباد۶۴،
ارسنجان۶۴تخت، داراب۱۶۰تخت حدود ۷۴۰ تخت به مراکز تحت پوشش دانشگاه اضافه میشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ادامه داد: درحوزه بهداشت ٨٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۲۵پروژه اعتبار نیاز است و از ۷۲ پروژه تعریف شده، تاپایان سال ۳۵پروژه به بهره برداری می رسد.
هاشمی اصل با بیان اینکه در حوزه پژوهش دانشگاه اتفاقات خوبی رخ داده، بیان داشت: ساخت و تکمیل مرکز پژوهشی و تحقیقات جامع سرطان جنب بیمارستان حافظ شیرازبا ۲۳هزار متر مربع زیربنا در دست اجرا میباشد.
وی افزود: ۲۳هزارو ۹۳۰متر مربع فضای طرح های عمرانی درحوزه  پژوهش را بمدت هشت ماه و با ۴۰درصد پیشرفت تحویل گرفته ایم و بزودی با ۱۰۰درصد بهره وری تحویل خواهیم داد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز به حوزه دانشجویی هم اشاره کردو گفت: خوابگاه دانشجویی با یکهزارو ۱۴۰مترمربع در شهرستان اباده تکمیل شده و در بحث جوانی جمعیت و دانشجویان متاهل ساخت خوابگاههای متاهلی به همت خیرین اغاز شده که بزودی به چرخه خدمت به همکاران دانشجو اضافه می شود.
هاشمی اصل ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر ۱۰۰۰ عضو هیئت علمی، ۱۱ هزار دانشجو، ۶۸ بیمارستان دولتی، ۱۶دانشکده، ۶۰ مرکز تحقیقاتی و ٣٣ شبکه بهداشت و درمان را دارا می باشد.
وی به بازسازی ساختمان شماره یک پزشکی شیراز، دانشکده تغذیه با ۵۴۰۰مترمربع در سایت صدرا و مرکز جامع ازمونها در سایت جامع پردیس دانشگاه در صدرا  اشاره کردو عنوان داشت: ۴۶درصد در حوزه اموزش با اجرای ۵پروژه پیشرفت وجود داشته است که تا پایان سال عملیات اجرایی انها کامل می شود.
انتهای پیام/
زرین کلاه