بازنگری در ساختار سازمانی و تشکیلاتی ادارات کل ارتباطات و امور بین‌‌الملل شهرداری‌ها
بازنگری در ساختار سازمانی و تشکیلاتی ادارات کل ارتباطات و امور بین‌‌الملل شهرداری‌ها

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: امروز شهر شیراز در بحث امیدآفرینی با ابتکار عمل شهردار این کلان شهر و حمایت شورای اسلامی آن پیشتاز است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در سی‌و‌یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که به میزبانی مرکز ارتباطات و امور […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: امروز شهر شیراز در بحث امیدآفرینی با ابتکار عمل شهردار این کلان شهر و حمایت شورای اسلامی آن پیشتاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در سی‌و‌یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: مباحثی که در این نشست به آن پرداخته شد و مورد بررسی قرار گرفت، تهیه پیش نویس و بررسی ساختار سازمانی و تشکیلاتی ادارات کل ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری‌ها برای رسیدن به یک مدل دقیق، فنی و علمی بود.

او با اشاره به رشد و توسعه حوزه ارتباطات و ابزارهای نوین اطلاع رسانی که در کشور و جهان شکل گرفته است، افزود: به نظر می‌رسد ساختار فعلی و چارت سازمانی مصوب روابط عمومی‌های شهرداری‌های کلان شهرها، پاسخگوی نیازها نبوده و بر اساس تحولات جدید در حوزه ارتباطات، نیست.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تصریح کرد: در نشست پیشین در یزد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات کلان شهرها گرفته شد.

جاویدی با بیان اینکه در نشست فعلی به صورت جدی، بخش‌های مختلف و شرح وظایف‌ها و تعاریف واژه‌های جدید در حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت گفت: خط مشی روابط عمومی‌ها و ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان شهرها با واژه و محور امیدآفرینی در جامعه تعریف شده است.

او ادامه داد: این واژه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن بسیار تاکید دارند و معتقدند که باید امید آفرینی به جامعه تزریق شود و شهرداری‌ها امروز به عنوان پیشتازان در حوزه اقدامات عمران و آبادانی در کشور در حال انجام فعالیت‌های شاخصی در تحقق این شعار هستند.

این مقام مسؤول حوزه ارتباطات در مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز گفت: نیاز است تا این امیدآفرینی و دستاوردهای شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، حمل و نقل و ترافیک و سایر بخش ها با یک دستور کار مشخص و برنامه‌ریزی شده به صورت همزمان و برگرفته از جهاد تبیین برای مردم بازگو شود تا شهروندان بدانند شهرداری‌ها چه خدماتی را ارائه می‌دهند.

جاویدی خاطرنشان کرد: اجرای این مدل در شهرداری شیراز با عنوان جهش عمرانی کلان شهر شیراز از بهمن سال گذشته آغاز شد که تاکنون ۹ مرحله جهش عمرانی در این کلان شهر از بهمن ماه ۱۴۰۱ همزمان با آغاز دهه فجر تا پایان خرداد ۱۴۰۲ تعریف و اجرا شده است.

او اضافه کرد: این جهش عمرانی به افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف شهرداری شیراز در بخش‌ها و حوزه‌های متنوع می‌پردازد و امروز شهر شیراز در بحث امیدآفرینی با ابتکار عمل شهردار این کلان‌شهر و حمایت شورای اسلامی شهر پیشتاز بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: در این نشست جلسات فوق‌العاده‌ای پیش‌بینی شد تا در تیرماه سال جاری پس از جمع بندی نهایی نظرات، شرح وظایف ساختار جدید و پیشنهادی بخش‌های مختلف در ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل را بتوان به مراجع ذیربط برای بررسی و تصویب ارائه دهیم.

انتهای پیام/