روسای هیئت های همگانی و فوتبال در حمایت از رشته نوپای مینی فوتبال
روسای هیئت های همگانی و فوتبال در حمایت از رشته نوپای مینی فوتبال

  رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس و رئیس هیئت فوتبال استان بر لزوم همکاری های بیشتر برای توسعه ورزش نوپای مینی فوتبال تاکید کردند. به گزارش پگاه خبر،  مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام «ایرانیان» شهر شیراز با حضور دو تیم «ایران جوان» و «سروش ب» شب گذشته در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، […]

 


رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس و رئیس هیئت فوتبال استان بر لزوم همکاری های بیشتر برای توسعه ورزش نوپای مینی فوتبال تاکید کردند.
به گزارش پگاه خبر،  مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام «ایرانیان» شهر شیراز با حضور دو تیم «ایران جوان» و «سروش ب» شب گذشته در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در این مراسم دکتر علیرضا یگانه، رئیس کمیته مینی فوتبال هیئت همگانی فارس با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در شیراز برگزار می شود، گفت: بازی مینی فوتبال جای کار بسیار دارد و به طور حتم در آینده نزدیک به خوبی به جامعه معرفی خواهد شد و علاقمندان را به خود جذب می کند.
علیرضا غلامیان، رئیس هیئت همگانی استان فارس هم در این مراسم مینی فوتبال را یکی از پرطرفدارترین ورزش های جهان عنوان کرد و گفت: ما از همان کودکی و در مدارس این رشته را بازی می کردیم که اکنون این رشته در حال خودنمایی و شکوفایی است و این مسابقات به همت و پیگیری شبانه روزی رئیس کمیته مینی فوتبال به مرحله اجرا رسید و لازم است با همکاری بیشتر این ورزش توسعه پیدا کند.
مراسم افتتاحیه با حضور داریوش آورند، دبیر هیات ورزش های همگانی، حسین آبخیز سرپرست کمیته مینی فوتبال شیراز، سامان سرداری، دبیر کمیته، عباس دهقانپور، رئیس کمیته داوران کمیته، محمد شفیعی، مسئول آموزش مربیان جوانان و استعداد یابی و‌ محسن تورع، مسئول روابط عمومی کمیته مینی فوتبال هیات همگانی فارس، سید علیرضا حسینی، مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال فارس و سید محمدرضا حسینی رئیس هیئت فوتبال شیراز همراه بود.
همچنین بین دو نیمه بازی حسین قنبری، رئیس هیئت فوتبال استان فارس هم به عنوان مهمان ویژه مراسم به این جمع اضافه شد و در جمع بازیکنان دو تیم و سایر افراد حاضر گفت: به طور حتم فوتبال از مینی فوتبال جدا نخواهد بود و با کمک همدیگر در معرفی این رشته ورزشی و رشد آن همکاری های خوبی شکل خواهد گرفت و این رشته نوپا با فعالیت خوب کمیته مینی فوتبال به زودی خواهد درخشید.
مسابقه افتتاحیه با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع تیم زردپوش شیراز جوان به پایان رسید، محمدمهدی حقوقی، پویا ایقانی، اسد اشرافی و محسن تورع به ترتیب داور اول، دوم، سوم و چهارم این مسابقه بودند.
مرحله گروهی این مسابقات تا روز پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت و بازی ها غیر از روز دوم که در ۲ ورزشگاه حافظیه و جوان برگزار می شود در سایر روزها در ورزشگاه جوان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/