طرح ضربتی مبارزه با بیماری سالک در حال اجراست
طرح ضربتی مبارزه با بیماری سالک در حال اجراست

جلسه هماهنگی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک در مناطق مشاهده شده به ریاست لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز و حضور جمعی از مدیران دستگاه های متولی در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد. به گزارش پگاه خبر، لطف اله شیبانی با تاکید بر اجرای هرچه سریع تر پاکسازی و نظافت کامل و دقیق محلات […]

جلسه هماهنگی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک در مناطق مشاهده شده به ریاست لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز و حضور جمعی از مدیران دستگاه های متولی در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد.
به گزارش پگاه خبر، لطف اله شیبانی با تاکید بر اجرای هرچه سریع تر پاکسازی و نظافت کامل و دقیق محلات از سم پاشی و ضد عفونی عمومی در محلاتی که بیماری سالک در آن دیده شده خبر داد و مدیریت پسماند شهری شهرداری شیراز مامور اجرای طرح ضربتی جمع آوری زباله و نخاله و ضایعات ساختمانی در سطح این محلات شد.
وی ابراز داشت:  برای کنترل و ریشه کنی سریع و دقیق این بیماری نیازمند آموزش و آگاه سازی مردم نسبت به نحوه پیشگیری از ابتلا به این بیماری و همچنین سیر درمان آن در مراکز درمانی داریم که این امر در مراکز درمانی در حال اجراست.
فرماندار شیراز خاطر نشان کرد :دارو و درمان بیماران مبتلا به سالک رایگان است.

شیبانی  در ادامه بیان داشت :کار بیماریابی در خصوص مبارزه با بیماری سالک با دقت و جدیت در حال پیگیری و اجراست.
در پایان جلسه مرکز بهداشت شهرستان شیراز مامور تهیه و ارائه طرح ضربتی مبارزه با این بیماری در کلیه مناطق احتمالی شهرستان و تعریف تکالیف کلیه سازمان ها و ادارات ذیربط ظرف مدت ۱۰ روز شد.

انتهای پیام/