تملک ۵۰هزار مترمربع ملک مورد مسیر در راستای احداث پروژه تقاطع نواب صفوی بی‌سابقه است
تملک ۵۰هزار مترمربع ملک مورد مسیر در راستای احداث پروژه تقاطع نواب صفوی بی‌سابقه است

  شهردار شیراز با اظهار خرسندی از پیشرفت پروژه‌های کلان گفت: همه ارکان مدیریت شهری باید با عزمی راسخ به رفع موانع و مشکلات پروژه پرداخته تا وقفه‌ای در برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ایجاد نشود. به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهردار شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نواب […]

 

شهردار شیراز با اظهار خرسندی از پیشرفت پروژه‌های کلان گفت: همه ارکان مدیریت شهری باید با عزمی راسخ به رفع موانع و مشکلات پروژه پرداخته تا وقفه‌ای در برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ایجاد نشود.

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهردار شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نواب صفوی، زیرگذر گویم، تقاطع قصر دشت و بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ و تملک املاک مورد مسیر پروژه‌ها که باهدف تسهیل تردد محور ورودی شمال غرب کلان‌شهر شیراز در دست اجرا است، اظهار کرد: رضایت مالکین و حفظ حقوق شهروندان اولویت مدیریت شهری در مسئله تملک‌ها هست.

بنابه اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز؛ مسائل پروژه‌های عمرانی نظیر تملک به‌موقع املاک و تأمین مسیر جایگزین، آسفالت و روشنایی مسیر جهت تردد ایمن شهروندان در طول مدت عملیات احداث پروژه‌ها از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

او با اظهار خرسندی از پیشرفت این پروژه‌های کلان در محور ورودی تصریح کرد: همه ارکان مدیریت شهری باید با عزمی راسخ به رفع موانع و مشکلات پروژه پرداخته تا وقفه‌ای در برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ایجاد نشود.

اسدی همچنین تصریح کرد: تملک ۵۰ هزار متر مربع ملک مورد مسیر در راستای عملیات احداث پروژه تقاطع نواب صفوی بی‌سابقه است.

انتهای پیام/