کشف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان در شیراز
کشف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان در شیراز

سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در اطلاعیه‌ای از کشف مواد مخدر و قرص‌های روان گردان در دو عملیات مجزا در شهر شیراز خبر داد. به گزارش پگاه خبر به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، در این اطلاعیه ضمن بیان اینکه گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی بسیج در سطح محدوده این ناحیه اقدام به […]

سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در اطلاعیه‌ای از کشف مواد مخدر و قرص‌های روان گردان در دو عملیات مجزا در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، در این اطلاعیه ضمن بیان اینکه گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی بسیج در سطح محدوده این ناحیه اقدام به گشت‌زنی در ساعات شبانه روز می‌نمایند، آمده است: در حین خرید و فروش مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در سطح محدوده یکی از حوزه ها، مقادیر یک کیلو و هشتصد گرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این ماموریت که با هماهنگی معاونت عملیات سپاه ناحیه ثارالله (ع) توسط یکی از حوزه‌های محلات بسیج انجام شد، منجر به دستگیری دو نفر متهم و برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل عوامل فراجا گردیدند.

کشف و ضبط داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان

بر اساس اخبار واصله مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان در سطح شهر مقدس شیراز، با هماهنگی مقام قضایی، محل دپوی گزارش شده بازرسی شد.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از فعالیت معاونت عملیات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در معاونت‌ اطلاعات این ناحیه، بیان شده است: مقادیری داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان و یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز در محل کارگاه مذکور کشف گردید.

انتهای پیام/