پژوهش سراهای دانش آموزی فارس به یاری پایگاه های اوقات فراغت تابستانی دانش اموزان می شتابند
پژوهش سراهای دانش آموزی فارس به یاری پایگاه های اوقات فراغت تابستانی دانش اموزان می شتابند

مدیر کل آموزش و پرورش فارس،گفت: تفاهم نامه همکاری بین معاونت پرورشی و معاونت آموزش متوسطه اموزش و پرورش استان با محوریت پژوهشسراها منعقد و در راستای تلفیق آموزش های علمی و اعتقادی برنامه‌ریزی شود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری هجدهمین جلسه شورای راهبردی کیفیت […]

مدیر کل آموزش و پرورش فارس،گفت: تفاهم نامه همکاری بین معاونت پرورشی و معاونت آموزش متوسطه اموزش و پرورش استان با محوریت پژوهشسراها منعقد و در راستای تلفیق آموزش های علمی و اعتقادی برنامه‌ریزی شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری
هجدهمین جلسه شورای راهبردی کیفیت بخشی به آموزش، اظهار کرد: از همه عوامل برگزاری مطلوب امتحانات که برای اولین بار امتحانات موثر در پذیرش در دانشگاه ها  را در کمال امنیت برگزار کردند تقدیر می کنم.
وی افزود: تفاهم نامه همکاری بین معاونت پرورشی و معاونت آموزش متوسطه اموزش و پرورش استان با محوریت پژوهشسراها منعقد و در راستای تلفیق آموزش های علمی و اعتقادی برنامه‌ریزی شود.
عسکری تصریح کرد: ضروری است از هم اکنون برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه ریزی کنیم.
وی اضافه کرد: کارهای نو و خلاقانه باید در دستور کار قرار گیرد و مدارس عادی نباید از برنامه های نو و بدیع بی بهره باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: با کار فردی اهداف محقق نمی شود لذا باید کارتیمی و گروهی سرلوحه برنامه ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: پیگیر هستیم شیراز کریدور علمی و فناوری شود لذا بر مبنای دیدگاه تحولی رهبر معظم انقلاب، شیراز هویت ساز  را باید دنبال کنیم.
عسکری گفت: جبران افت یادگیری، توانمند سازی منابع انسانی، دوره های ضمن خدمت، جشنواره خوارزمی، هنرستان های جوار،  در دستور کار  باشد.
وی اضافه کرد: همه مسایل مربوط  به هدایت تحصیلی به صورت گفتمان ارایه شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، اذعان کرد: آمار مدارس جدیدی که قرار است در استان راه اندازی شود رصد و گزارش ها ارایه شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت:  در راستای ارتقای نمرات امتحانات و کسب رتبه های برتر کنکور پایه های دهم تا دوازدهم، به یک هزار نفر از دانش آموزان استان ، آموزش های ویژه ای ارائه خواهیم کرد.
فرشید قاسمی افزود: در دوره اول متوسطه دوبار آزمون پیشرفت تحصیلی گرفته می شود و نتایج استخراج و در اختیار معاونت های آموزشی و پرورشی قرار  گیرد.

انتهای پیام/