دانش آموز شیرازی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد
دانش آموز شیرازی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد

دانش آموز شیرازی در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا صاحب مدال طلا شد به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا که در شهر بیشکک کشور قرقیزستان برگزار شد، محمد رضا غلامی؛ دانش اموز پایه دهم رشته تربیت بدنی هنرستان شهدا ناحیه ۳ شیراز […]

دانش آموز شیرازی در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا صاحب مدال طلا شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا که در شهر بیشکک کشور قرقیزستان برگزار شد، محمد رضا غلامی؛ دانش اموز پایه دهم رشته تربیت بدنی هنرستان شهدا ناحیه ۳ شیراز توانست با غلبه برهمه حریفان خودضمن کسب مقام اول، صاحب  گردن آویز طلا شود.
محمدرضا غلامی که در وزن ۵۵ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل تاکوما ناکاشیما از ژاپن به پیروزی دست یافت.
این دانش اموز شیرازی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مصطفی السعیدی از عراق را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، و دراین مرحله با نتیجه ۴ بر ۳ از سد کوبانیچ آرینوف از قرقیزستان گذشت و به دیدار پایانی راه یافت.
غلامی در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۳ سوراج از هند را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.
خاطر نشان می شود: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/