نقل و انتقال فرهنگیان به صورت امتیازبندی انجام می‌شود
نقل و انتقال فرهنگیان به صورت امتیازبندی انجام می‌شود

  معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان فارس گفت: در نقل و انتقالات فرهنگیان، بر اساس دستورالعمل وزارت،  بصورت امتیاز بندی انجام می شود. به گزارش پگاه خبر، مجید زارعی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان به دو بخش درون‌استانی و برون‌استانی تقسیم می‌شود، […]

 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان فارس گفت: در نقل و انتقالات فرهنگیان، بر اساس دستورالعمل وزارت،  بصورت امتیاز بندی انجام می شود.
به گزارش پگاه خبر، مجید زارعی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان به دو بخش درون‌استانی و برون‌استانی تقسیم می‌شود، ابراز داشت: شیوه‌نامه برون‌استانی به نواحی آموزش و پرورش ابلاغ شده و ثبت‌نام از دهم خردادماه شروع شده و ششم تیرماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: بخشنامه نقل و انتقالات امروز به نواحی ابلاغ‌شده است بنابراین متقاضیان می‌توانند از ۲۱ خرداد لغایت ۵ تیرماه در سامانه https://my.medu.ir درخواست خود را ثبت کنند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس، اظهار داشت: فرهنگیان دارای بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص می‌توانند با مراجعه به  آموزش و پرورش ناحیه خود و گرفتن امتیاز مربوطه نسبت به انتقالی اقدام کنند.
زارعی بیان داشت: یک هزار و ۷۹۳ نفر از فرهنگیانی که سه سال به بالا بصورت موقت به شهر شیراز آمده بودند، به انتقال دائم تبدیل شدند و در راستای شفاف‌سازی نقل و انتقالات شیوه‌نامه از طریق نرم‌افزار شاد در تمامی گروه فرهنگیان استان اطلاع‌رسانی شده است.
وی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی شاغل افزود:
۶۱ هزار و ۷۲۳ نفر در آموزش و پرورش استان مشغول به کار هستند و پیش‌بینی می‌شود که ۶ هزار و ۸۶۸ نفر بازنشسته شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۲۰ نفر از دانشگاه فرهنگیان مهر ماه به سر کلاس مدارس خواهند رفت گفت: باتوجه به کمبود نیروی انسانی از ظرفیت بازنشستگان، حق‌التدریسان و دانشجویان سال آخر استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به ثبت نام آزمون جذب دبیری تصریح کرد: ثبت نام آزمون جذب دبیری و هنرآموزی هفته آینده برگزار خواهد شد و فارس دارای سهمیه جذب ۱ هزار و ۶۵۱ نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی است.
زارعی به ثبت نام کتب درسی توسط والدین تاکید و ادامه داد: از تعداد ۷۱۷ هزار و ۹۷۷ دانش‌آموزان واجد شرایط حدود ۵۴۵ هزار و ۷۲۶ نفر برای دریافت کتاب ثبت‌نام کردند که ۷۶درصد از جمعیت دانش اموزی را تشکیل میدهند.
انتهای پیام/
زرین کلاه