تکریم اولیا در حین ثبت نام فرزندانشان در اولویت مدیران مدارس باشد
تکریم اولیا در حین ثبت نام فرزندانشان در اولویت مدیران مدارس باشد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تکریم اولیا در حین ثبت نام فرزندانشان بسیار مهم و باید در اولویت مدارس قرار گیرد، لذا اولین برخورد مدیر و سایر مسئولین مدرسه در اذهان اولیا ماندگار خواهد شد. به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شیراز با موضوع ثبت نام دانش آموزان، […]

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تکریم اولیا در حین ثبت نام فرزندانشان بسیار مهم و باید در اولویت مدارس قرار گیرد، لذا اولین برخورد مدیر و سایر مسئولین مدرسه در اذهان اولیا ماندگار خواهد شد.
به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شیراز با موضوع ثبت نام دانش آموزان، اظهار کرد: رفتارهای عملی مدیران بهترین و مهمترین نوع آموزش است لذا اگر این رفتارها بر اساس اعتقادات و باورهای ما باشد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: با توجه به تک فرزندی و دو فرزند حساسیت زیادی بین اولیا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
عسکری تصریح کرد: تکریم اولیا بسیار مهم و باید در اولویت مدارس قرار گیرد، لذا اولین برخورد مدیر و سایر مسئولین مدرسه در اذهان اولیا ماندگار خواهد شد.
وی بر بسترسازی مطلوب در مدارس تاکید و عنوان کرد: عمل مدیران مدارس به گونه ای باشد که مردم احساس تبعیض نکنند.لذا همه باید برای تقویت امید تلاش کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: این دولت و این مجلس کاری ماندگار کردند به طوری که علاوه بر اجرای نظام رتبه بندی، امسال تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس واریز کرده است.
وی ادامه داد: تزریق متمرکز سرانه از سوی وزارتخانه در دستور کار است لذا مدیران تلاش کنند در چارچوب قوانین عمل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همه تلاش کنند امید را بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.
انتهای پیام/
زرین کلاه