نهضت ملی مسکن آیینه تمام نمای خدمات در حوزه تامین مسکن شهری است
نهضت ملی مسکن آیینه تمام نمای خدمات در حوزه تامین مسکن شهری است

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بهمراه حاج آقا نجفی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه دربنیاد مسکن فارس از پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پاسارگاد بازدید کرد و بیان داشت : نهضت ملی مسکن آیینه تمام نمای خدمات در حوزه تامین مسکن شهری است. به گزارش پگاه خبر ، سید علیرضاحمیدی دراین برنامه بازدید […]

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بهمراه حاج آقا نجفی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه دربنیاد مسکن فارس از پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پاسارگاد بازدید کرد و بیان داشت : نهضت ملی مسکن آیینه تمام نمای خدمات در حوزه تامین مسکن شهری است.
به گزارش پگاه خبر ، سید علیرضاحمیدی دراین برنامه بازدید با بیان اینکه، کیفیت و حفظ جان مردم خط قرمز بنیاد مسکن در اجرای پروژه ها است، افزود: ساخت و ساز با کیفیت و رعایت استاندارهای لازم از اولویت های اصلی این نهاد در اجرای پروژه های عمرانی است، به طوری که با بالا بردن سطح کیفیت و سیستم فرآیند تولید می توان گامی بلند در جهت اصلاح ساختار های اقتصادی و عمرانی برداشت.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ، شاخص های تامین مسکن شهری در استان فارس را فراتر از متوسط استانی دانست و با بیان اینکه بافت جمعیتی در فارس از روستایی به شهری در حال تغییر است، گفت: نسبت ۲۵ درصد جمعیت روستایی به ۷۵ درصد جمعیت شهری بیانگر تغییرات جمعیتی و هشداری برای افزایش مهاجرت به شهرها است.
وی عنوان کرد: این در حالی است که تا چندی پیشتر در فارس نسبت جمعیتی حدود ۴۵ درصد جمعیت روستایی و ۵۵ درصد جمعیت شهری بود.
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با بیان اینکه در حوزه مسکن شهری بنیاد مسکن در ساخت وساز مسکن محرومین ورود کرده است، تصریح کرد: این طرح‌ها عمدتا در قالب طرح نهضت ملی مسکن گنجانده می‌شود و درحال حاضر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ۱۳ هزار و ۹۴۴ واحد مسکونی است که عمدتا از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.
حمیدی افزود: از این تعداد بخشی را بنیاد کار می‌کند که ۵ هزار و ۵۰۵ واحد به عنوان بنیاد ساز است که ۳ هزارو۱۵۲ واحد در شهر جدید صدرا، ۷۰۰ واحد سلطان آباد، ۱۴۸ واحد در شهرک نشاط سلطان آباد، ۷۰۰ واحد مسکونی در داراب، ۴۱۹واحد خنج و مابقی آن ۸ هزار و ۴۲۹ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت و با مشارکت مردم ساخته می‌شود.
در حاشیه این بازدید محمد جواد آرایش مدیر بنیاد مسکن شهرستان پاسارگاد ، به بیان چگونگی اجرای این پروژه پرداخت و افزود: بنیاد مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ٢۵ هزار نفر با هماهنگی و تعامل راه و شهرسازی برای متقاضیان مسکن ملی خانه می‌سازد.

انتهای پیام/

زرین‌کلاه