اجرای نذر ورزشی برای حفظ محیط زیست در هیات ورزش های همگانی فارس
اجرای نذر ورزشی برای حفظ محیط زیست در هیات ورزش های همگانی فارس

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اجرای نذر ورزشی برای حفظ محیط زیست خبر داد. به گزارش پگاه خبر، محمدرضا جعفری  با اشاره به روند اجرای نذر ورزشی گفت: حفظ محیط زیست عزم و اراده همگانی می خواهد و همه ما باید مسئولیت اجتماعی خود را در برابر […]

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اجرای نذر ورزشی برای حفظ محیط زیست خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، محمدرضا جعفری  با اشاره به روند اجرای نذر ورزشی گفت: حفظ محیط زیست عزم و اراده همگانی می خواهد و همه ما باید مسئولیت اجتماعی خود را در برابر حفظ محیط زیست ایفا کنیم .
وی با اشاره به رویکرد قرار دادن محیط زیست سالم برای همه اظهار داشت: این برنامه با هماهنگی روسای همگانی شهرستان ها و کمیته های متناظر  استان فارس، کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی، مشارکت خیرین،  با برنامه ریزی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان، پویش نذر ورزشی در دهه کرامت انجام شد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس ادامه داد : در راستای ترویج نذر ورزشی و پاکسازی طبیعت در ابتدای دهه کرامت ، برنامه ریزی و هماهنگی  های لازم جهت حفاظت از محیط زیست و  پاکسازی طبیعت، جمع آوری ماسک، زباله و پلاستیک انجام گرفت.

جعفری افزود: توزیع کیسه زباله و دستکش در قالب  پویش نذر ورزشی  به منظور اگاه سازی عمومی در حفظ محیط زیست برای خانواده ها در پارک ها و تفرج گاهها از جمله اقدامات این پویش بود.
وی با اشاره به دیگر  اقدامات صورت گرفته در کمیته فرهنگی ابراز داشت : به مناسبت گرامیداشت مقام شاهچراغ(ع) با استفاده از پتانسیل خیرین ورزشی و طبیعت دوستان به پاکسازی طبیعت پرداختیم.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس  بیان کرد: در این طرح ارتفاعات دراک ، کوهپایه، بام شیراز ، دریاچه نمک ، تفرجگاه های موجود در سراسر شهرستانهای فارس با هماهنگی روسای شهرستان ها انجام شد و بعد از جمع آوری زباله ها و تجمیع، با هماهنگی قبلی به سایت زباله منتقل شد.

انتهای پیام/

زرین کلاه