امضای تفاهم نامه جامع همکاری آستان شاهچراغ (ع)و شرکت گاز استان فارس
امضای تفاهم نامه جامع همکاری آستان شاهچراغ (ع)و شرکت گاز استان فارس

در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان فارس و تولیت آستان مقدس شاهچراغ و دیگر مسئولان استانی، تفاهم نامه جامع همکاری بین این  آستان مقدس و شرکت گاز استان فارس منعقد شد. به گزارش پگاه خبر، علی اکبر میدان شاهی در این نشست گفت: با عقد این تفاهم نامه و انجام فعالیتهای بهینه سازی […]

در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان فارس و تولیت آستان مقدس شاهچراغ و دیگر مسئولان استانی، تفاهم نامه جامع همکاری بین این  آستان مقدس و شرکت گاز استان فارس منعقد شد.
به گزارش پگاه خبر، علی اکبر میدان شاهی در این نشست گفت: با عقد این تفاهم نامه و انجام فعالیتهای بهینه سازی مصرف در تاسیسات گرمایشی و موتورخانه حرم، شاهد کاهش میزان قابل توجه مصرف گاز مجموعه آستان مقدس احمدی و محمدی خواهیم بود.
وی بیان کرد: انجام فرایند بهینه سازی موتورخانه علاوه بر مدیریت مصرف گاز ، تاثیر بسزایی در بهبود کارکرد تجهیزات گرمایشی و کاهش هزینه های نگهداری از این تجهیزات را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس ضمن اشاره به اقدامات مندرج در تفاهم نامه از جمله نصب رسوبگیر، تنظیم مشعلها و عایقکاری سیستم‌های موتورخانه حرم شاهچراغ خبر داد وابراز کرد:  هزینه تقریبی این عملیات حدود ۱۳ میلیارد ریال می باشد.
میدان شاهی ضمن تاکید بر ظرفیت بالای فرهنگی این مجموعه ابراز امیدواری کرد:  آستان بتواند در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی به عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی  نقش آفرینی کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت شورای فرهنگی منطقه دو صنعت نفت به شرکت گاز استان فارس سپرده شده است امضای این تفاهم نامه می تواند نقش موثری در توسعه اقدامات فرهنگی در بخش‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های موجود ایفا نماید.
وی در پایان از ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در بین کارکنان، همکاری مشترک جهت برپایی مواکب مذهبی و استفاده از ظرفیت های رفاهی و فرهنگی آستان توسط شرکت گاز را از دیگر بخشهای توافقات صورت گرفته در تفاهم نامه نام برد.

انتهای پیام/

زرین کلاه