تمرکز بر کاهش مسائل اقتصادی مردم همراه با حل مشکلات صنفی دستگاهی
تمرکز بر کاهش مسائل اقتصادی مردم همراه با حل مشکلات صنفی دستگاهی

استاندار فارس، مسائل مزمن شده و حاد را یکی از چالش های سازمان ها دانست و گفت: برخی از مسائل قابل پیش بینی و جلوگیری هستند؛ هرچه می توانید نسبت به حل مشکلات مردم و جامعه صنفی خود اقدام کنید. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه […]

استاندار فارس، مسائل مزمن شده و حاد را یکی از چالش های سازمان ها دانست و گفت: برخی از مسائل قابل پیش بینی و جلوگیری هستند؛ هرچه می توانید نسبت به حل مشکلات مردم و جامعه صنفی خود اقدام کنید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در همایش مدیران حراست دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک ایام دهه کرامت، به آثار و برکات زیارت حضرت ثامن الحجج علیه السلام اشاره کرد و ابراز داشت: توسل به ائمه اطهار(ع) باعث رفع مشکلات و موانع، و عاملی ارزشمند در ارتقا سطح معنوی و معرفتی جامعه است.

 استاندار فارس از تلاش‌های مدیران حراست در یک سال گذشته تشکر کرد و افزود: به نوبه خود از ایثارگری، فداکاری و از خودگذشتگی شما قدردانی می کنم.
 دکتر ایمانیه در ادامه به مسائل اقتصادی مردم و معیشت ایشان اشاره کرد و بیان داشت: استان نمی تواند به حوزه افزایش قیمت ها ورود کند اما می تواند در مقابله با گرانفروشی و فروش اجناس بالاتر از قیمت مصوب اقدام نماید؛ یکی از راه های مقابله با گران‌فروشی کاهش واسطه هاست، کمک کنید تا این مُهِم که قدم بزرگی در معیشت مردم است محقق شود.
 محور دیگر سخنان استاندار فارس در جمع مسئولین حراست استان به مسائل اعتقادی اختصاص داشت، وی در این زمینه خاطر نشان کرد: دشمنان ملت، عفاف بانوان ما را هدف قرار گرفته‌اند که می بایست با تدبیر و بدون تعصب رایج در عین حفظ احترام اما قاطعانه با آن مقابله کنید. همه سازمان ها، ارگان ها، نهادها، اماکن عمومی و اماکن خصوصی ارائه دهنده‌ی خدمات ملزم به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر جامعه هستند.
 دکتر ایمانیه، مسائل مزمن شده و حاد را یکی از چالش های سازمان ها دانست و اظهار داشت: برخی از مسائل قابل پیش بینی و جلوگیری هستند؛ هرچه می توانید نسبت به حل مشکلات مردم و جامعه صنفی خود اقدام کنید.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امکانات در اختیار سازمان‌ها و دستگاه ها متفاوت است از این امکانات با هم افزایی بین دستگاهی برای بهرمندی سایر سازمانها و استفاده حداکثری از منابع دولتی اقدام کنید.
 رئیس شورای اداری استان افزود: جذب نزدیکان مسئولین در سازمانها خارج از چهارچوب قانون به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مطلقاً نباید انجام شود؛ در این زمینه حساس باشید. جذب افراد صرفاً بر اساس شاخص ها و از طریق فراخوان عمومی انجام شود تا بهترین و موثر ترین فرد استخدام گردد.
 استاندار فارس به جایگاه مردم در تشکیل حکومت اسلامی اشاره کرد و بیان کرد:  در سازمان ها می بایست برخورد پرسنل با مردم از روی محبت و گشاده رویی باشد؛ تمام توان خود را برای پاسخ سریع، منطقی و منصفانه به مردم به کار ببرید.
 نماینده عالی دولت در فارس یکی از اهداف کلان دولت سیزدهم را ایجاد اشتغال و احداث مسکن عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه ها انجام شده است، برای تحقق وعده های دولت موظف به تلاش و پیگیری‌های مستمر هستیم. این دو موضوع برای مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و نقش بسزایی در امیدآفرینی دارد.
وی به مسئولین حراست های استان توصیه کرد: برای مرتفع کردن مشکلات پیش رو راه حل پیدا کنید چرا که در نظام خلقت هیچ بن بستی وجود ندارد لذا از ظرفیت‌های متنوع و موجود بهره ببرید.
انتهای پیام/