بازدید سرزده شهردار کلان‌شهر شیراز از ضلع غربی خط ۲ مترو
بازدید سرزده شهردار کلان‌شهر شیراز از ضلع غربی خط ۲ مترو

ً شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدیدی سرزده از ضلع غربی خط ۲ مترو و برخی ایستگاه‌ها، رضایت خود را از فعالیت عوامل اجرایی و کارگاهی پروژه اعلام کرد. به گزارش پگاه خبر، محمدحسن اسدی به‌صورت سرزده از ضلع غربی خط ۲ مترو و برخی ایستگاه‌ها بازدید به‌عمل آورد. او با تقدیر از فعالیت عوامل کارگاه […]

ً

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدیدی سرزده از ضلع غربی خط ۲ مترو و برخی ایستگاه‌ها، رضایت خود را از فعالیت عوامل اجرایی و کارگاهی پروژه اعلام کرد.

به گزارش پگاه خبر، محمدحسن اسدی به‌صورت سرزده از ضلع غربی خط ۲ مترو و برخی ایستگاه‌ها بازدید به‌عمل آورد.

او با تقدیر از فعالیت عوامل کارگاه و اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و سازمان حمل‌ونقل ریلی تقدیر کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز با تصریح بر این موضوع که مترو یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری برای حمل‌ونقل شهروندان است، اظهار کرد: فاز یک خط ۲ مترو شیراز در دهه مبارک فجر سال گذشته به بهره‌برداری و مسافرگیری رسید.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز بر لزوم فعالیت ویژه برای تکمیل مراحل اجرایی فاز یک خط ۲، به لحاظ بهره‌برداری و استفاده شهروندان در ساعات بیشتری از این خط جنوبی-شمالی تأکید کرد.

به گفته او؛ مترو سیستم حمل‌ونقلی بسیار فنی و با هزینه‌های اجرایی بسیار بالایی است که مدیریت شهری شیراز خود را مکلف می‌داند که به هر طریق ممکن منابع اجرا را به موقع تامین کند.

اسدی با ابراز رضایت از فعالیت‌هایی که در این خط در حال انجام است، عنوان کرد: مقرر شده، کار بر روی این خط به‌صورت دونوبت پیش رود و در مقاطعی نیز سه نوبته و شبانه‌روزی شود.

تنتهای پیام/